Witam serdecznie !!!

piątek, 1 maja 2020

Nowy haft na nowy rok 2020 - kwiecień

Nadal "siedzę w domu", choć pierwszą od 10 marca wycieczkę zrobiłam 28 kwietnia - posprzątaliśmy i zaświeciliśmy znicze na grobach i byłam też w ogródku. Ludzi nie widziałam żadnych z bliska , jedynie podczas jazdy samochodem.
Początek maja więc pora pokazać ile xxxxxxxx przybyło w kwietniu w moim "Nowym hafcie na nowy rok 2020"  czyli  w obrazie "Jezus miłosierny".
Tutaj widać mój len w naturalnym kolorze, 30 ct w piaskowym kolorze.
 48 godzin w kwietniu poświęciłam na niebieskie promienie, którymi poleciałam w dół i przy okazji narobiłam mnóstwo dziur, które w maju trzeba będzie wypełnić .
Tyle pokazałam na koniec marca, a teraz kilka migawek z kwietnia
 Po 9 godzinach ...
Po 21 godzinach pięknie niebiesko się zrobiło :)
 35 godzin i pojawiają się ciemniejsze kolory
43 godziny - mało przybyło, bo szarości i grafity się zlewały
Na motku widać różnice niektóre minimalne, ale podczas haftu nie było widać różnicy. Brakuje tu jeszcze jednego koloru, DMC nr 3799, ciemniejszy odrobinę, ale muszę kupić. Miałam tylko trochę. Potrzebuję kilkanaście motków, czarnego też i to z jednej partii, ponieważ nawet DMC mam różne odcienie. Potrzebne na tło, nie może się różnić.
W sumie haftowałam ok. 48 godzin, oczywiście bez prucia się dało.
Wzór kupiony w Coricamo.
Podsumowanie kwietnia spóźnione, ale już jest  :)  na stronie   Ani "Kreatywna.tv/".
Zdrowia i wiosennej pogody ducha!

16 komentarzy:

  1. Cudnie :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak szybki komentarz, dopiero co zakończyłam post.
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  2. Wspaniały haft powstaje. Widać rezultaty . Pa :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Powoli do przodu, a raczej w dół <3
      Miłej majówki

      Usuń
  3. Nieźle, fajnie już jest coraz więcej haftu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale jeszcze mnóstwo pracy mnie czeka.
      Pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  4. pojawia się coraz wiecej krzyzyków,czekam na finał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to długo będziesz musiała czekać Elu. :)
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  5. Piękny będzie :) Już mi się podoba :) A wzorem możesz się podzielić , oczywiście odpłatnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kupić wzór w Coricamo, ja na moim rysuję. Poza tym to potrwa jeszcze z rok, bo to duży obraz.Nie mam zamiaru sprzedawać wzoru.
      Dziękuję i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam ciepło.
      Jeszcze długo będę pokazywała poszczególne etapy.

      Usuń
  7. Haft będzie piękny. Już dużo widać. Każdy krzyżyk cieszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, dużo widać, ale ciągle więcej przede mną :) Ostatnio nie haftuję..., a pogoda taka, że tylko się omotać kocem i książki czytać :)

      Usuń
  8. Ogrom pracy, piękne kolory. Powodzenia! Kwiaty zachwycające. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Kwiatki też mi się bardzo podobają i pokazuję je wszędzie :)
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń