Witam serdecznie !!!

niedziela, 3 maja 2020

Sampler "Garden" Sal Durene Jones Cross Stitch Designs etap 4

"Siedzę w domu" i haftuję dalej m.in kolejny etap w SAL'u Durene Jones - sampler "Garden".
 Tyle mam w tej chwili, przybyło ramki oraz 4 obrazek w samplerze.
 Zanim w piątek projektantka zamieściła kolejny obrazek, ja zabrałam się za ramkę.
 Przy okazji pokazuję moje piękne narcyzy :)
 5 godzin poświęciłam na drugi róg ramki, m.in z powodu pomyłki i w związku z tym potrzebne było prucie :( Bez tego się z resztą praca nie liczy :) 
W piątek rozpoczęłam haft od pierwszego elementu, a w sobotę dokończyłam cały 4 etap. 4 godziny trwało haftowanie, bo jak mówię - ja wolno haftuję.
 Poprzednie etapy można zobaczyć   tutaj  i tutaj. Haftuję na aidzie 20 w kolorze ecru 1 nitką mulin DMC wg klucza projektantki.
Grupa FB z pracami wg wzorów Durene Jones, na której można podziwiać prace innych uczestniczek zabawy :)
Bardzo dziękuję za udostępnienie schematu samplera Durene Jones. Kolejny fragment zobaczymy w piątek.
Deszczowa pogoda sprzyja roślinkom, a my możemy więcej czasu poświęcić naszym robótkom.
Miłej majówki, mimo, że nietypowej i dużo zdrowia!

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo<3 Na FB ciągle kolejne osoby dołączają do zabawy u Durene Jones :)

      Usuń
  2. Urocze wykonanie projektu-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Zwykle tylko w SAL'ach Olgi HDstitch uczestniczę, ale ta "zaraza" z FB również mnie dopadła, cały świat hafciarski się zaraża :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Bardzo ładny energetyczny hafcik. Lubię wesołe hafciki projektu Durene. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię projekty D. Jones, tym bardziej, że mnóstwo ich udostępnia darmowo oraz w popularnych gazetach dla hafciarek.
      Dziękuję i pozdrawiam ciepło.

      Usuń