Witam serdecznie !!!

sobota, 25 kwietnia 2020

Sampler "Garden" Sal Durene Jones Cross Stitch Designs etap 3

"Siedzę w domu" i haftuję lub czytam.
Ostatnio wydziubałam fragment kwiatowej ramki w samplerze "Garden" zaprojektowanym przez Durene Jones oraz pokazany wczoraj 3 obrazek.
Haftuję na aidzie 20ct jedną nitką mulin DMC wg klucza projektantki. Jednak zmieniłam trochę kolory kwiatów i teraz nie wiem, czy nie zepsuję całej kompozycji. 5 godzin haftu.
 Trzeci etap to bardzo malutki obrazek z zajączkiem, ale i tak trwało to 4 godziny.
 Kolejny obrazek ukaże się 1 maja i do tego czasu powstanie kolejny etap ramki. Nie chciałam od razu haftować całej ramki, żeby jakiegoś błędu nie zrobić.
 Przy okazji pokazuję moje piękne i pachnące narcyzy, które mąż przywiózł mi z ogródka.
Zdrowia Wam życzę i wiosny w sercu!

10 komentarzy:

  1. Tereniu, u mnie garden to też temat przewodni, ale w realu, nie na tamborku. Ciężko pracowaliśmy w tym tygodniu, a to dobrze, bo inaczej po takim 'siedzeniu w domu' trzeba by było wymienić garderobę:)))

    Widziałam ten projekt, bardzo mi się podoba, będę podglądać Wasze postępy, Twoje i Justyny.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie ogródek oglądam na zdjęciach - Kacperka, męża i syna. Jeżdżą na zmianę, na weekend wnuki z zięciem, w tygodniu mąż i syn ( gdy sobie jednodniowy urlop bierze), ale nie razem. Ja tylko kwiatkami na balkonie się cieszę :) Mnie już znowu pasują stare kiecki, których nie zdążyłam wywalić... Dziękuję Krzysiu i ściskam bardzo mocno <3

      Usuń
  2. zaczne od kwatów-ŚLICZNE-a hafciki urocze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podobają kwiatki, w dodatku pięknie pachną :) Hafty takie na ludową nutę :) Zobaczymy jakie będą kolejne. :)

      Usuń
  3. Fajnie ten samplerek się zapowiada i zajaczek uroczy:-)
    Kwiatki są przepiękne:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Karolino <3 Wielka niewiadoma, co kolejne piątki pokażą :)
      Zdrowia życzę.

      Usuń
  4. Śliczny obrazek się tworzy, te kolory takie radosne.Zajączek sama słodycz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosenny ogród, te w realu również rozkwitły - narcyzy, tulipany, a niedługo bez i konwalie :)
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Kwiaty dookoła ramki pięknie uzupełniają całość. Kolory tego, co już masz wyszyte, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W oryginale bez koloru żółtego, tylko niebieski i różowy, ja dodałam wiosennego żółtego.
      Dziękuję Violka, miałam kontynuować ramkę, ale dziś miałam pierwszy dzień wyjazdowy. Wreszcie na grobach posprzątałam i znicze zapaliłam, tak mi dzień zleciał. Mój ogródek też z bliska zobaczyłam, sucho niesamowicie. Teraz idę sobie poczytać...

      Usuń