Witam serdecznie !!!

środa, 8 kwietnia 2020

SAL Berlingot "Iriska" Olgi HDstitch - 2 etap

"Siedzę w domu" i haftuję :)
Tym razem dość szybko ukończyłam kolejny etap w SAL'u "Berlingot Iriska" wg projektu Olgi HDstitch.
Pierwszą część można zobaczyć tutaj.
Haftuję mulinami DMC na lnie obrazkowym 30 ct w kolorze naturalnym. Kolor widoczny tylko na kilku zdjęciach, na większości jakieś szarości .... Ok 4 godzin poświęciłam na wypełnienie trzech rzędów ramek.
 Wreszcie widać kolor lnu na zdjęciu z dwoma mulinami.
 Tak wygląda skończony drugi etap mojej kurki, ale kolory raczej do "czubatki" pasują :)
Ciąg dalszy 10 kwietnia, bo wówczas mamy otrzymać kolejny, 3 fragment wzoru. Ja teraz chyba wrócę do mojej ulubionej Joanny Chmielewskiej. :) 
 U mnie jeszcze kwitną od jesieni żółte storczyki, takie w pięknych wiosennych kolorach pasujących do mojego haftu :)
Życzę radosnego świętowania mimo wszystko i dużo zdrowia.

8 komentarzy:

  1. Już widać że będzie świetnie wyglądać:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, trudno mi było wybrać kolory...
      Dziękuję Karolina i życzę zdrowia

      Usuń
  2. :) Ta kwarantanna ma swoje hafciarskie plusy :) Na blogach takich ruch, praca za pracą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak u koleżanek. Nie zaglądam za często na inne blogi. Zawsze przed Świętami mam jakiś projekt Olgi do haftowania, co kilka dni pokazuję efekt i zdjęcia wysyłam do projektantki, żeby dostać kolejny fragment schematu. Czasami nie udaje mi się skończyć w terminie.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Piękna kurka będzie :) Ja tym razem odpuściłam...
    Zrowych i spokonych świąt Tereniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem przekonana do kolorów, beżów i brązów nie lubię. Jutro ciąg dalszy :)Jakie wybrałam, takie zostaną. Ściegi proste tym razem, ale wiadomo czasochłonne :)
      Dziękuję bardzo i Tobie też życzę radosnych, spokojnych Świąt i dużo zdrowia.

      Usuń
  4. Niech Ci jajeczko dobrze smakuje,
    bogaty zajączek uśmiechem czaruje.
    Mały kurczaczek spełni marzenia -
    wiary, radości, miłości, spełnienia.
    Wesołego Alleluja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za piękne życzenia. Wzajemnie, niech się spełniają Twoje życzenia.

      Usuń