Witam serdecznie !!!

piątek, 10 kwietnia 2020

„Modlące się ręce“ wg schematu Ann's Paper Art

"Siedzę w domu"!
Dla odmiany haftowałam wczoraj haftem matematycznym. Na stronie Ann's Paper Art ukazał się darmowy wzór słynnego szkicu Albrechta Dürera "Modlące ręce".
Szkic tuszem z roku 1508 jest chyba najsłynniejszą grafiką malarza. Szczególnie w XX wieku "Modlące ręce" stały się bardzo popularne. U mnie też od zawsze wiszą w domu, wykonane w miedzi.
Autorka wzoru poleca dwa odcienie moich ulubionych nici Mettler, ale ponieważ nie miałam podanych numerów wybrałam muliny. Haftowałam mulinami DMC nr 111 i 4240.
Bardzo dziękuję projektantce za udostępnienie kolejnego ciekawego, darmowego wzoru. 
Na koniec kilka zdjęć mojego syna z ogródka, w którym już dawno nie byłam.
Wiosennego nastroju, radosnych, mimo wszystko, Świąt i najważniejszego teraz - zdrowia.

8 komentarzy:

  1. Pięknie wyhaftowane ręce.
    Tereniu Tobie i Twoim bliskim życzę przede wszystkim zdrowych i spokojnych świąt, pełnych nadziei na lepsze jutro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za życzenia. Wam również życzę zdrowia i nadziei na lepsze jutro. Mam nadzieję, że się spotkamy niedługo.

      Usuń
  2. Piękne dłonie. Niech to będą Swięta nadziei, wiary i miłości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Gosiu <3 Tej nadziei i zdrowia życzę.

      Usuń
  3. Te Dłonie złożone do modlitwy, podobają mi się w każdym wydaniu. Ale haftowane są najbliższe memu sercu. Przepięknie, Tereniu :)
    Radosnego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Violka <3 Mam je jeszcze namalowane na kanwie do tkania igłą smyrneńską, ale chyba się na nie zabiorę (ręce mnie bolą od przeciągania wełny :( ) Dużo zdrowia i mimo wszystko wiosennej pogody ducha. Dyngus nam niebo zafundowało, rośliny wreszcie trochę podlewa. Pewnie u Ciebie też mokro :)
      Spokojnego świętowania.

      Usuń
  4. Bardzo ładny , delikatny haft. Zdjęcia urzekające :-).Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Przekażę synowi, ja bardzo lubię jego zdjęcia. Wyjątkowo mi udostępnił do pokazania, bo ja w domu siedziałam :)

      Usuń