Witam serdecznie !!!

środa, 15 kwietnia 2020

SAL Berlingot "Iriska" Olgi HDstitch - 3 etap

Nadal "siedzę w domu"....
Przed Świętami udało mi się wyhaftować ostatni fragment schematu "kurki" wg projektu Olgi HDstitch, ale po worek z kulką silikonową wyszłam do piwnicy ( oczywiście w rękawiczkach) dopiero dziś.
Mogę już pokazać moją "kurkę" Iriskę
 Godzinę czasu poświęciłam w sumie na zszywanie boków i wypełnienie.
 Gotowy haft :)
 Kurka częściowo zszyta...
 i widok z drugiej strony
Teraz już nakarmiona kulką silikonową :)
 i gotowa na spacerze wśród bratków.
 Moja "kurka" powstała w ciągu 15 godzin. Haftowałam na lnie obrazkowym w kolorze naturalnym firmy "Zwiegart" 30ct mulinami DMC nr 4150,4130,4075,4129. Użyłam również koralików Fire Polish Transparent AB Siam 4 mm i TOHO round 15 Metallic Nebula, z których kurka ma oczka.
Poprzednie części pokazałam:
Etap nr 1
Etap nr 2
Bardzo dziękuję za udostępnienie darmowego projektu Oldze HDstitch.
Posyłam Wam jeszcze bukiet wielokwiatowych narcyzów przepięknie pachnący, który dotarł do mnie przed Świętami z mojego ogródka.
Wiosennej pogody ducha i zdrowia życzę!

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To zasługa projektantki :) Lubię jej prace.
      Pozdrawiam i życzę zdrowia.

      Usuń
  2. ale śliczna kurka. Ja jestem dumna, bo ostatnio zrobiłam pierwsza swoją na szydęłku. Co prawda nie miała tak pięknego wzoru haftowanego, ale zawsze coś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się, ze się podoba :) Gratuluję Twojej szydełkowej, ja ani szydełkiem ani na drutach nie potrafię.
      Życzę zdrowia <3

      Usuń
  3. O jaka ciekawa praca, jeszcze nie widziałam takiej kurki. Podoba mi się ten grzebień z koralików, ekstra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Już kilka takich wyhaftowałam, jedna jest tutaj https://terenias.blogspot.com/2019/05/berlingot-sakura-czesc-3-i-ostatnia.html :)
      Pozdrawiam ciepło i życzę zdrowia.

      Usuń
  4. Urocza kokoszka w kolorach, które mi się zawsze z wiosną i Wielkanocą kojarzą:))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ŻÓłty typowo wiosenny, ale beże mniej mi pasują.
      Pozdrawiam Krzysiu <3

      Usuń
  5. Kurka w narcyzach wygląda obłędnie!
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w tym roku przepiękne narcyzy, ale tulipanów mało. Karczowniki cebulki zeżarły.

      Usuń