Witam serdecznie !!!

sobota, 6 czerwca 2020

Nowy haft na nowy rok 2020 - maj

Już urodziny czerwca, a ja nie zrobiłam podsumowania majowego haftu w projekcie "Nowy haft na nowy rok 2020" czyli obrazu "Jezus Miłosierny".
W maju mniej czasu poświęciłam na haft obrazu, bo inne prace zajęły mi mnóstwo czasu,m.in. ogródek :)
 Tyle miałam w kwietniu, w maju udało się wypełnić dziury i zaczęłam haftować szatę.
Tak krok po kroku w ciągu 25 godzin przybywało krzyżyków :)
 Maj nie sprzyjał wyszywaniu w ogródku, większość dni zimnych i ponurych nie zachęcała do pracy w świetle dziennym, a szkoda. Najlepiej mi się haftuje na balkonie lub w ogródku, tylko muszę wybierać miejsca zacienione.
Konwalie niestety już przekwitły, teraz kwitną czosnki i piwonie, natomiast w skrzynkach balkonowych kwitną nadal bratki, dalie i goździki pachnące.
 To wszystko z maja, ciekawe jak będzie w czerwcu :)
 Na razie również na stronie  Ani, nie ma podsumowania maja. Gdy się temat pojawi, wstawię link.
 Podsumowanie majowych postępów można już zobaczyć. 
Szkoda, że zapachu nie można zapisać w komputerze :)
Słonecznego czerwca i zdrowia wszystkim życzę <3

6 komentarzy:

  1. W czerwcu będzie jeszcze więcej :) a na początek lipca prognozuję wielki finał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma najmniejszych szans, w dół jest 5 stron wzoru, po bokach też kilka stron i 3 całe do góry. Razem jest 16 stron, a ja mam trochę środka zrobionego.
      Pozdrawiam ciepło i słonecznie.

      Usuń
  2. sporo już krzyżyków powstało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle za mało, żeby półmetek odgwizdać :)
      Pozdrawiam Eluniu ciepło.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam ciepło, bo za oknem pada i bardzo zimno.

      Usuń