Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 8 czerwca 2020

Sampler "Garden" Sal Durene Jones Cross Stitch Designs etap 6,ostatni

Trzy tygodnie temu ukończyłam sampler "Garden" według projektu Durene Jones, od razu oprawiłam, ale dopiero dziś prezentuję. Inny projekt zabrał mi bardzo dużo czasu i jeszcze zabierze, bo nie zszyty - Lotos wg projektu Olgi HDstitch
Zanim gotowy obrazek trafił do ramki musiałam wyhaftować resztę ramki i 6, ostatni etap.
 Ramka gotowa, teraz dwa obrazki z 6 etapu - krasnal i kwiatek :)
Wielkość haftu na aidzie 20 ct - 12 cm x 12 cm.
Oprawiony obrazek - 24 cm x 24 cm.
Bardzo dziękuję  Durene Jones za piękny wzór samplera, jak i wiele innych darmowych wzorów, dostępnych na FB.
 Teraz wracam do brakujących koralików na kwadratach "Lotosa", oby pogoda się poprawiła, bo jutro jadę do domu z ogródkiem, który wymaga mnóstwa pracy. Po deszczach pięknie rosną.......chwasty. Natomiast moje dalie w skrzynkach pielenia nie wymagają. Oto jedna z nich :)
Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowia!

12 komentarzy:

  1. u ciebie zawsze można zobaczyć coś nowego,coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Eluniu <3 Na FB z każdej strony wyskakuje ten sampler :)
      Pozdrawiam ciepło, bo za oknem ponuro i zimno.

      Usuń
  2. piękny wzór, uwielbiam motyw ula i pszczół, więc ten obraz bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór cały czas dostępny na stronie Durene na FB.
      Dziękuję i pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Haft jest prześliczny i pięknie się prezentuje w takiej oprawie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Bardzo fajny:)a ja myślałam,że on jest większy:)a przynajmniej tak wyglada:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na aidzie 20 ct haftowałam, dlatego maleństwo. Takie mi idealnie w ramkę się wpasowało.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Piękna Dalia! Obrazek to prawdziwe mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłącza dalii mam z ubiegłego roku, przechowałam w piwnicy, wcześniej wysadziłam w doniczkach i gdy były przymrozki wstawiałam do mieszkanie. Te w ogródku, w maju sadzone ledwo parę cm wyrosły.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam.

      Usuń
  6. Hafcik jest śliczny. Jest nie duży, ale ileż w nim pracy i szczegółów. W tej oprawie prezentuje się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Violka. Już wisi w pokoju :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń