Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

ANG Stitch of the Month 2014 "Spring Has Sprung " Mary K. Campbell - część 3

Witam serdecznie !!!

Szybko "pomalowałam " moją kanwę w wiosenne barwy mulinami DMC Multicolor nr 4070 i 4080 oraz naszą zabytkową muliną cieniowaną :


 
Potem utknęłam na kilka dni nie mając pomysłu na wypełnienie pustych powierzchni,  w końcu tak przyszyłam koraliki :
 

Użyłam czeskich szklanych koralików oraz pojedyncze większe koraliki TOHO. Kto używa japońskich koralików, ten wie, jak trudno dobrać równe czeskie. Mam ich dużo i nie bardzo wiem, jak je wykorzystać.....

Muszę jeszcze jakoś przymocować nitki wyznaczające rabatki, bo dopiero teraz zauważyłam, że się bardzo ponaciągały . Tak zostać nie mogą ....

Zostało mi podszycie całości, ale bransoletki na pewno z mojego haftu nie będzie :) Raczej opaska na ręką. Haft ma wymiar 18 cm x 7 cm, gdy dodam obszycie całości wyjdzie 19 x 8 cm. Długość odpowiednia, ale szerokość nie bardzo :)

Dziękuję bardzo za odwiedziny i pozdrawiam słonecznie !!!

6 komentarzy:

  1. No, pięknie podrasowałaś hafcik, ślicznie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie haftujes Tereniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu, śliczny haft, jeśli nie bransoleta, to może jakaś wstawka... na przykład torebeczka z klapeczką, a na klapeczce rabatka? :)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwości mnóstwo; zobaczymy co wyjdzie.
      Ściskam Osiu mocno.

      Usuń