Witam serdecznie !!!

czwartek, 24 kwietnia 2014

Kurs haftu nakładanego Doroty Chmielewskiej - lekcja 4

Witam serdecznie !!!

Odrobiłam czwartą część kursu haftu nakładanego Doroty Chmielewskiej, do którego przygotowania pokazałam tutaj :


Jak powstaje taka ramka można zobaczyć i przeczytać  tutaj oraz w nowym numerze " Twórczych Inspiracji ". Ja kupuję i polecam wszystkie numery Haftów Polskich, należy wspierać nasze wydawnictwa.
Nowy numer "Twórczych Inspiracji" pokazuje również Dorota .  W numerze są m.in. wzory haftów Danieli oraz wiele innych ciekawych kursów rękodzieła.

Wrócę jeszcze w kolejnym poście do tematyki Świąt - muszę pokazać piękne kartki z serdecznymi życzeniami.

Pozdrawiam pachnąco i słonecznie !!!
 
 

12 komentarzy:

  1. Poodba mi sie kazdy twoj haft niezaleznie od techniki

    OdpowiedzUsuń
  2. zakupiłam ten numer , zresztą nie tylko ten ale mam kilka segregatorów tego typu gazetek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz czekam na prace Twoje wykonane z ostatnich Twórczych Inspiracji Teresko.
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  3. Zapowiada się obiecująco:) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, co wyjdzie w "praniu" :):):)
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  4. Super kwiatek! Takim sznureczkiem jakby wychodzi... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz złotem będą płatki haftowane i t mam problem. Mam pełne pudło nici metalicznych, ale brak akurat tych wybranych przez Dorotę. W pasmanteriach też nie ma i nie mam do czego porównać nici z moich zapasów.
      Chyba na "chybił trafił" dobiorę :)
      Pozdrawiam Aniu słonecznie.

      Usuń
  5. Tereniu, ciekawie się zapowiada i już nie mogę się doczekać ciągu dalszego ;-)

    OdpowiedzUsuń