Witam serdecznie !!!

sobota, 26 kwietnia 2014

ANG Stitch of the Month 2014 "Spring Has Sprung " Mary K. Campbell - część 2

Witam serdecznie !!!

Przypomniałam sobie o tegorocznym needlepointowym projekcie. Pierwszą część pokazałam tutaj.
Mam tylko kilka dni, żeby nadrobić zaległości.
"Posadziłam" na wytyczonych rabatkach kwiatki zaplanowane na luty :

 
Kwiatki wyhaftowałam kordonkiem MEZ i Anchor nr 5.
Jak  wyszyć takie kwiatki można zobaczyć na stronie ANG, a tłumaczenie jak zawsze na na stronie Polskiego Needlepointu.

Pozdrawiam Was wiosennie i słonecznie !!!

10 komentarzy:

  1. wiosenne nasadzenia - urocze
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu, twoja bransoletka zakwitła kolorami kwiatów, które teraz kwitną w naszym ogrodzie :) białe narcyzy, czerwone tulipany, żółte żonkile, niebieskie szafirki i różowe kwiaty jabłoni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszędzie błyskawicznie wszystkie kwiaty kwitną, w maju nawet bzów pachnących nie będzie.
      Cieszę się, że jesteś i ściskam mocno.

      Usuń
  3. Tereniu ja jestem zawsze pełna podziwu dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny hafcik, kwiatuszki jak w moim ogrodzie! Miłego nadchodzącego tygodnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również życzę tylko dobrych dni.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Eluniu za odwiedziny i miłe słowa !

      Usuń