Witam serdecznie !!!

wtorek, 15 kwietnia 2014

Wielkanoc 2014 - kilka kartek

Z okazji Świąt Wielkanocnych zrobiłam tylko kilka kartek i to takich niby szybkich do wykonania.
Niestety całkowity brak weny sprawił, że długo powstawały.
Tegoroczne moje kartki bez zajączków, kurek i pisanek, choć do jednej z koleżanek pomyłkowo wysłałam świecką kartkę zamiast takiej z motywem religijnym. Życzenie w środku były jednak do niej skierowane:)
W tym roku wykorzystałam bezpłatne grafiki , udostępnione na blogu Far Far Hill oraz papiery kupowane dawniej w Lidlu i dodatki z moich szuflad.




Wycinanki wykorzystane w tych kartkach dostałam rok temu w prezencie od Rybki, jakoś się uchowały tak długo :)








 
 

 



 
 Dziękuję Wam za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko !!!

8 komentarzy:

  1. śliczne kartki zrobiłaś Tereniu
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu. Niestety, za mało kartek zdążyłam posklejać.
      Ściskam mocno.

      Usuń
    2. Tereniu, ale to zawsze coś!

      re: ja też nie zrobiłam tyle ile bym chciała, ale i tak mnie cieszy, że w ogóle mi się udało.
      Dziękuję Ci za każde dobre słowo!
      uściski:)

      Usuń
  2. I kto to mówi :):) - dziękuję Ci z całego serca. Kochana jesteś bardzo.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu, Twoje kartki są śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo za dobre słowo i pozdrawiam cieplutko !!!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mnie odwiedziłaś. Czytałam Twoje nowiny, później może uda mi się napisać kilka słów na Twoim blogu.
      Ściskam delikatnie.

      Usuń