Witam serdecznie !!!

środa, 29 lipca 2015

Dziękuję i chwalę się przy okazji :)

Witam serdecznie !!!

 Chciałam dziś podziękować jeszcze raz za prezenty urodzinowe od moich koleżanek.
Przede wszystkim dziękuję Reni za przepiękną serwetkę zrobioną specjalnie dla mnie w kolorze czerwonym , serdeczne życzenia oraz cały worek frywolitkowych drobiazgów do wykorzystania np na kartkach. Tych skarbów nie pokazuję na razie :)
Reniu !!! Ściskam do uduszenia !!!



Myślałam, że uda mi się pokazać oprawioną serwetkę, ale niestety wolna kwadratowa ramka okazała się za mała. Muszę poszukać większej i wówczas serwetka zawiśnie na ścianie.


Od Anki - Sanny, której piękne prace można podziwiać tutaj dostałam piękny bukiet róż, który nigdy nie zwiędnie. Dziękuję Anka i ściskam bardzo mocno.




 Kartek i prezentów było znacznie więcej, ale wolę nie pokazywać ogromnej ilości koralików, półproduktów i tp przydasiów. O szmatkach nawet nie wolę głośno nie mówić.....


Na koniec tylko jeszcze pięknie haftowana kartka od Elunii z serdecznymi życzeniami. Dziękuję bardzo Elu za pamięć !!!


Jeszcze raz dziękuję za wszystkie życzenia składane na FB, blogu, forum kołderkowym oraz prywatnie - niech się spełniają !!!


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu !!! Masz rację - niespodzianki fantastyczne :)

      Usuń
  2. śliczne prezenty,dołączam się do życzeń

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne prezenty:) wszystkiego najlepszego Tereniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasiu bardzo i pozdrawiam serdecznie !!!

      Usuń