Witam serdecznie !!!

czwartek, 30 lipca 2015

Word Emboidery Day

Wszystkim hafciarkom najserdeczniejsze życzenia z okazji Międzynarodowego Dnia Hafu - wspaniałych prac, nieplączących się mulin i kordonków oraz turbo-igieł 



/Zdjęcie z FB z tej strony /



Tutaj  m.in dowiedziałam się o dzisiejszym Święcie oraz na FB dziewczyny sobie składają życzenia.

Takie święto należało oczywiście haftem uczcić :)
Ja postanowiłam postawić kilka krzyżyków na moim uśmiechowym kwadracie, próbując rozszyfrować symbole na wzorze powiększonym na monitorze.


Konika dużo nie przybyło, ale nie mogę przemęczać oczu. Powoli jednak i z nim się uporam :)


O drugim hafcie napiszę jutro - to nowy projekt Olgi Hdstitch - SAL for Fans .

Post zaczęłam pisać wiele godzin temu, ale dopiero późnym wieczorem wysyłam na stronę. Ktoś lub coś stale przeszkadzało :)
Święto jednak właściwą pracą uczciłam i to najważniejsze :)

Pozdrawiam serdecznie i życzę słonecznego weekendu !!!

4 komentarze: