Witam serdecznie !!!

wtorek, 28 lipca 2015

Wianek z różami .

Witam słonecznie !!!

Huragan za oknem straszny, styropiany z ocieplanego obok budynku po całym osiedlu fruwają. Mam nadzieję, że pogoda się uspokoi - dosyć już nabroiła w ostatnich dniach.

Pokażę Wam dziś mały haft wykonany podczas naszego kołderkowego spotkania w Koninie.
Miałam kończyć pewnego wesołego konika, ale na schemacie zlewały mi się  dwie pary kolorów prawie identycznie oznaczonych.  Rzuciłam haftem w kąt ( czytaj do torby) , w domu w spokoju może mi się uda skończyć. Mogłabym zrobić "własną" wersję kolorystyczną, ale spróbuję jeszcze raz wg podanego wzoru.


Wzór przeznaczony do haftu jednokolorowego, ja tym razem wykonałam w kolorze dobierając stare muliny bez nr firmy Ariadna.


Zapasowy kwadrat z akcji "Kołderki za jeden uśmiech" będzie prawdopodobnie przeznaczony na poduszkę dla starszej dziewczyny. Do tego ładny materiał z czerwonymi różami też mam :) 

Ps.: Wzór znaleziony w internecie pochodzi z książki "  101 Folet Crochet Charts "


Dopiero robiąc zdjęcie zobaczyłam, że kwadrat nie został podpisany - czyli muszę jeszcze wyhaftować moje imię i nazwę miejsca zamieszkania. To informacja dla dziecka i jego rodziny, że ludzie z różnych zakątków Polski, a nawet z zagranicy myślą o nich i próbują umilić trudne chwile.

Życzę Wam słonecznych, spokojnych ostatnich dni lipca !!!

8 komentarzy:

  1. śliczny ten wianuszek a i akcja szczytna:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko !!! Akcja ( całkowity wolontariat) trwa już przeszło 11 lat :)

      Usuń
  2. prześliczny wianuszek a podusia będzie na pewno zachwycająca ;-) uszyjesz ją Tereniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ja przecież nie potrafię tak ładnie szyć - kontroli jakości nie przejdzie :) :) :)

      Usuń
  3. Piękne róże i jaki zaszczytny cel. niech cieszy pannę dla której jest przeznaczony.

    OdpowiedzUsuń