Witam serdecznie !!!

czwartek, 9 lipca 2015

Turkus i złoto - kolejna letnia bransoletka

Witam serdecznie !!!

U mnie nadal koraliki rządzą :) Tym razem musiałam "ubrać" złotą metalową bazę o szerokości wewnętrznej 65 mm. Mam jeszcze jedną złotą bazę, ale praca nieskończona - wzór mi się nie podoba. Wrócę do niej w nowym temacie.

Z próbek różnych wzorów powstają peyotowe obrączki. Miałam kupić nowe bazy metalowe na pierścionki, ale na razie zrezygnowałam. Mimo, że ładnie wyglądają są niewygodne, za grube . Natomiast takie koralikowe obrączki są bardzo wygodne :)






 Użyłam koralików TOHO  Treasure 12o Opaque Lustered Turquoise i TOHO Treasure 12o Galvanized Starlight, których mi zabrakło na obrączkę z takim samym wzorem, jaki zastosowałam na bransoletce. Bardzo duże zamówienie złożone dziś przez córkę w Kadoro, mam nadzieję, że będzie szybko zrealizowane i będę mogła uzupełnić komplet.





Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam pogodnego weekendu lub wakacyjnego odpoczynku.

14 komentarzy:

  1. Pięknie zrobione i opisane gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i elegancka . u ciebie lubię jeszcze ,że wiem co i z czego .

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna Tereniu, piękne te Twoje bransoletki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłam z kolorem :) Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  5. Podziwiam i podziwiam :3 wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne połączenie kolorów i taka misterna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo !!! Taka sama jest dostępna :)

      Usuń