Witam serdecznie !!!

środa, 8 lutego 2017

" Feuilles d’ananas" Susan Hoekstra - etap 10 cd

Witam ciepło, bo za oknem bardzo zimno !

Jednak postanowiłam ozdobić październikowe stokrotki i w ten sposób zakończyłam październikowy etap projektu  ANG 2016. Tradycyjnie tłumaczenie na blogu Polski Needlepoint
Koraliki przyszywałam 4 dni z dużymi przerwami na inne obowiązki :)
Nie będę tu powtarzała epitetów, które dostały się niciom. Moja wina, bo zamiast ulubionych nici japońskich stosowanych przy szyciu biżuterii, ja użyłam nici polskich. Wyjątkowo mi się plątały...





Teraz listopadowe dwa ściegi wypełniające cztery rogi, na koniec ramki.

Trochę wiosny nie może zabraknąć wraz z serdecznymi pozdrowieniami :)


10 komentarzy:

  1. Już bliżej niż dalej do końca, teraz będzie z górki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, bo tyle innych prac czeka.
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  2. To już całkowita końcówka. Uwielbiam oglądać zdjęcia ze szczegółami ściegów. Fantastyczna jest ta praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Violka <3 Zaraz biorę się za pierwszy narożnik :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo !!! Niestety zakładek nie będzie, tzn mam metalowe z sercami, ale nie będę tym razem pokazywała.

      Usuń
  4. Te ściegi wyglądają na baaaardzo skomplikowane! Ale jakie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To różnie, jedna bardzo skomplikowane, inne proste :)
      Akurat listopadowe niby proste, a nie potrafię sobie z nimi poradzić - pruję :(
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Już jesteś na prostej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, prosty ścieg, a ja więcej pruję niż szyję :(

      Usuń