Witam serdecznie !!!

sobota, 18 lutego 2017

Needlepointowa pisanka - zawieszka

Witam serdecznie !!!

Dziś kolejna pisanka z gazety "Twórcze Inspiracje" nr 1-2.2017 - tym razem haftem ozdobiłam zawieszkę.


Haft na monokanwie kordonkiem Anchor Pearl Cotton Multicolor 5 nr 1304  jest podklejony od spodu kolorową tekturką, a zewnątrz przykleiłam piękną wycinanką ze sklejki, krórą kupowałam w sklepie Eko-deko.




Jak wyhaftować taką pisankę pokazałam w dostępnej od 16 lutego 2017 gazecie Twórcze Inspiracje 1-2.2017 wydawanej przez firmę Coricamo.



Wiosenne kwiaty rozjaśniają ponure dni, staram się zaklinać wiosnę :)

 Dziękuję bardzo wszystkim obserwatorom i gościom za odwiedziny. 
Miłej i spokojnej niedzieli Wam życzę !!!

18 komentarzy:

  1. Przeczytałam, świetny artykuł, ładnie wszytko wytłumaczyłaś, no i Twoje pisanki są zachwycające:-)
    Teraz jak znajdę chwilkę to na pewno spróbuję:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Karolino <3 Byłam ciekawa, czy materiał przyswajalny :) W ogóle to podchodziłam, jak do jeża, bo sama ciągle się uczę .... W dodatku mróz, choroba, a ja na balkonie próbowałam jakieś sensowne zdjęcia zrobić - to nie moja bajka.
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wiosenne :) Bardzo lubię wszystkie nici multicolor :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne te jajeczka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że się podobają :)
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz Okko <3

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Eluniu <3 Dziękuję bardzo. Będziesz próbowała ???

      Usuń
  6. Ależ ona wygląda kapitalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna :) Niby prosta w wykonaniu, a jaka efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miała być prosta, żeby ktoś się skusił na inny ścieg - efektowny dzięki zastosowanym niciom.
      Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.

      Usuń