Witam serdecznie !!!

wtorek, 14 lutego 2017

" Feuilles d’ananas" Susan Hoekstra - etap 11

Witam słonecznie !!!

Walentynki, więc mój czerwony ananas wpasował się idealnie kolorem.
Mimo, że listopadowe ściegi mozaikowe proste, ja nie potrafiłam się z nimi szybko uporać. Prułam i prułam, a jeszcze pewnie jakieś pomyłki się znajdą. Nie mogłam się skoncentrować, już o innych pracach myślę.
Oryginalny opis na stronie ANG, a tłumaczenie na blogu Polski Needlepoint.



Jasne ściegi haftowałam kordonkiem  Anchor Perle 5 nr 8, a ciemne "kropki" muliną DMC Rayon S326.




Oprawiłam całość i listopadowe ściegi złotymi nitkami Madeira. Dziś może mi się uda resztę ramek przyszyć. Wczoraj wyprułam wcześniej zrobione ramki, ponieważ nie kupiłam brakujących nici DMC. Nitki z Madeiry różnią się fakturą od tych z DMC, którymi zaczęłam. :( 


Życzę Wam "walentynek" trwających cały rok, nie tylko w jeden dzień i pozdrawiam słonecznie . 

12 komentarzy:

  1. Świetny ten ananas i taki trójwymiarowy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Zachwycająca praca :)
    Ciekawa jestem, który fragment uważasz za najtrudniejszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie - ostatni, listopadowy ścieg mozaikowy - bardzo prosty pozornie :) Nie wiem dlaczemu :)
      Trudne są środkowe strzałki wykonywane muliną satynową, ale nie miałam z nimi problemu.
      Najbardziej czasochłonny etap październikowy :)
      Pozdrawiam Violka <3

      Usuń
  3. Z zachwytu oderwać oczu nie potrafię . Wspaniała praca .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 3nereida za przemiłe słowa <3
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Misterna robota! Ślicznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za miły komentarz i pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń