Witam serdecznie !!!

czwartek, 16 lutego 2017

Kartka z needlepointową pisanką.

Witam słonecznie !!!

Za oknem pięknie słonko świeci, temperatura dodatnia, śnieg znika - jednym słowem przedwiośnie.
Również moje kolejne prace będą kolorowe, pastelowe i wiosenne.
Co prawda, powstały w styczniu, ale dopiero teraz mogę pokazać.
Pierwsza kartka z błyszczącą, "diamentową" pisankę wyhaftowałam na monokanwie ct18 pięknym kolorowym kordonkiem Anchor Perl Cotton Multicolor 5 nr 1335 oraz żółtym kordonkiem Anchor Pearl Cotton 5 nr 288. Środki wypełnione koralikami Fire Polish 3mm Teal AB z Kadoro..






Do wykonania kartki wykorzystałam papier Rose Garden ze sklepu Scrap.com.pl, również baza i  tusz użyty do pokolorowania brzegów i napisu pochodzą z  tego sklepu. Drugi papier z kolekcji "Wielki błękit" z Galerii Papieru.
Napis ze sklepu Eko-deko, wycinanka od Goji. Perełki z szuflady, nie pamiętam, gdzie kupiłam :) 


Teraz się chwalę  :)
Jeżeli ktoś jest zainteresowany needlepointowymi pisankami, to polecam najnowszy numer Twórczych Inspiracji 1-2/ 2017, w którym jest mój artykuł. :) Pokazuję kilka ściegów i ich wykorzystanie.


Najnowszy numer prawie cały poświęcony wielkanocnym motywom, ale nie tylko - polecam !!!


Wiosennej pogody ducha Wam życzę !!!

28 komentarzy:

  1. Pisanka piękna, już najwyższy czas wziąć się za przygotowywania do świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli się podoba, to polecam nową gazetę - mnóstwo kursów wraz ze schematami.
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  2. Zachwycająca pisanka! Kartka z nią wygląda prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Magda, tym bardziej, że to mój prosty projekt :)
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  3. Przepiękna kartka jestem pod dużym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać takie komentarze :)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Przepiękna karteczka !!! Do mojego kiosku dzisiaj nie dotarły Twórcze inspiracje.....muszę jechać do empiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas na poczcie też były, ale nie wiem czy nadal są. Ja mam w swoim sklepie teczkę :)
      Dziękuję bardzo Elżusiu . Co z Twoim Ananasem ???

      Usuń
  5. Gratuluję publikacji w TI. Pisanka jest piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka i wspaniały haft. Gazetkę już mam, a Twój artykuł chętnie poczytam:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za przemiły komentarz. To mój debiut, więc o litość proszę. Tym bardziej, że sama się uczę needlepointu.
      Pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  7. Piękny haft i piękna karteczka :)
    Tereniu serdecznie gratuluję publikacji w TI :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Elu. O artykuł na temat needlepointu byłam kilka lat molestowana :)

      Usuń
  8. Karteczka z pisanka wygląda przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Gosiu i pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  9. Multikolorowa pisanka jest prześliczna a diamenciki dodają jej dodatkowego blasku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Violka, rzeczywiście błyszcząca diamentowa pisanka :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. :) :) :) Dziękuję bardzo Elu <3 Haft prosty, zobacz w Twórczych Inspiracjach :)

      Usuń
  11. Piękna karteczka :) Gazetkę dzisiaj kupiłam :) Świetny artykuł! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Bardzo się bałam i panikowałam potwornie, bo sama się uczę.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń