Witam serdecznie !!!

wtorek, 21 lutego 2017

Needlepointowa pisanka nr 3 na kartce

Witam serdecznie !

Stokrotki rozkwitły na kolejnej needlepointowej pisance pokazanej w Twórczych Inspiracjach nr 1 - 2. 2017.




Jak haftować, pokazałam w artykule.
Natomiast do wykonania kartki wykorzystałam papiery z Galerii Papieru, baza kartki oraz tusz pigmentowy ze sklepu Scrap.com.pl, napis z Eko-deko, ramka od Goji.


W najnowszym numerze "Twórczych Inspiracji" 1 - 2.2017 polecam również inne artykuły poświęcone dekoracjom wielkanocnym , tworzeniu  bardzo oryginalnej biżuterii w technice wire wraping oraz tkanej na krośnie. Polecam :)


Życzę Wam udanych haftów i pozdrawiam ciepło!!!

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Cieszę się bardzo, że się podoba. Ciekawe, czy ktoś spróbuje ?

      Usuń
  2. Fajne są te stokrotki i nawet kilka zrobiłam:-)))
    Pozdrawiam Tereniu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz pojęcia, jak się cieszę <3 Da się robić z tego mojego kursu ??? Pochwal się koniecznie.
      Prosty pasek może zdobić zakładkę lub bransoletkę do letniej sukienki.
      Da się praktycznie wykorzystać ściegi needlepointowe :)
      Miłego haftowania <3

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeszcze tylko jedna została do pokazania :)
      Zapraszam do haftowania z Twórczymi Inspiracjami.

      Usuń
  4. zaskakujesz ,misterna robota,cudnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj Elu, bardzo proste ściegi w tych wszystkich haftach.

      Usuń
  5. Rewelacja :) Świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam porządnie zrobić, żeby zachęcić czytelników Twórczych Inspiracji.
      Dziękuję i pozdrawiam <3

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa - bardzo cieszą :)

      Usuń
  7. Niesamowita! jestem pod dużym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że kolejna pisanka się podoba.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń