Witam serdecznie !!!

czwartek, 2 listopada 2017

Candy urodzinowe w Scrapkowo.pl - chwalę się :)

Witam serdecznie!

28 września na blogu sklepu Scrapkowo.pl pojawiło się zaproszenie do słodkiej zabawy z okazji urodzin. Ok miesiąca później okazało się, że losowanie było bardzo szczęśliwe dla mnie - wygrałam :) Kilka dni później wspaniały prezent odebrałam z poczty, jednak z powodu wyjazdu dopiero dziś mogę się pochwalić otrzymanymi "cukierkami".
 Z całego serca dziękuję za fantastyczny prezent i życzę firmie Scrapkowo.pl wszelkiej pomyślności, wielu bardzo zadowolonych klientów, przepięknych inspiracji prezentowanych na blogu oraz na https://www.facebook.com/scrapkowo/
Polecam również bardzo ciekawe wyzwania również prezentowane na blogu. Piękne prace można podziwiać i pokazać swoje!
Pozdrawiam ciepło wszystkich obserwatorów i gości, a ja  wracam do mojego haftu, którego kolejny fragment pokażę może już jutro!

10 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za gratulacje i pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję,miałaś szczęście,przydasi nigdy dość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mnie ten prezent cieszy - piękne przydasie mi się trafiły :)

      Usuń
  4. Super przydasie :), gratuluję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobają :) Dziękuję Gosiu <3

      Usuń
  5. świetny prezent, gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń