Witam serdecznie !!!

czwartek, 20 grudnia 2018

Kartki 3D - Wesołych Świąt

Witam serdecznie!

Ostatnio zrobiłam kilka kartek dla znajomych wykorzystując znalezione wśród świątecznych przydasiów zestawy grafik w 3D. Kiedyś kupiłam je podczas warsztatów w Ustroniu na stoisku Hobby Studio. Kilka takich zestawów przeleżało kilka lat, teraz już niektóre dotarły adresatów, więc je pokazuję.
Do wykonania kartek wykorzystałam rzeczy znalezione w szufladzie, różne resztki papierów, wstążki,  perełki.
Przykro mi,że nie do wszystkich znajomych wysłałam życzenia na własnoręcznie wykonanych kartkach. Większość po prostu kupiłam :( Nie wiem, co się dzieje, ale jakoś nie ogarniam tych moich robótkowych zaległości.
Wszystkim tu zaglądającym życzę spokoju w najbliższych dniach i wymarzonych Świąt!

10 komentarzy:

  1. Tereniu, Tobie również życzę miłych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku.
    Karteczki 3D bardzo ładne,szczególnie ta ostatnia mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Elu <3
      Świąteczne pozdrowienia przesyłam.

      Usuń
  2. Piękne kartki :)
    Wesołych Świąt Tereniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam przedświątecznie.

      Usuń
  3. Piękne kartki Tereniu, a najpiękniejsza druga - bo moja własna - jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, że do mnie zajrzałaś i cieszę się, że Ci się kartka podoba.

      Usuń
  4. Śliczne kartki:) Zdrowych i spokonych Świąt Bożego Narodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i życzę dalszego radosnego świętowania.

      Usuń
  5. Magiczne, cudowne i niepowtarzalne. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Gosiu i życzę Ci pięknego świętowania.

      Usuń