Witam serdecznie !!!

niedziela, 16 grudnia 2018

Beżowa bransoletka

Dzień dobry!

Ostatnio u mnie koraliki rządzą, ale nie wszystko może ujrzeć światło dzienne. Nową bransoletkę w beżach mogę pokazać :)
Bransoletka z koralików TOHO Round 15 na plastykowych bazach.
 Szyłam ściegiem nieparzystym peyote, z dwóch kolorów koralików TOHO Round 15
 Ceylon Ivory i Gold Lustered Dark Topaz. Nici to Nozue Sonoko Natural.
 Na drucie jubilerskim między bazy dodałam koraliki TOHO Round 11 Gold Lustered Dark Topaz oraz Fire Polish 6 mm w kolorze Luster Opaque Beige. Dodałam zapięcie, łańcuszek - przedłużkę oraz zawieszkę w kolorze srebrnym.
 Do kompletu uszyłam pierścionek. :)
 Teraz muszę jeszcze kilka kartek skończyć. 20 sztuk już od dawna w rękach poczty, ale większość z nich po prostu kupiłam.

Życzę spokojnego ostatniego tygodnia przedświątecznego!


8 komentarzy:

  1. Bransoletka urocza i na pewno pracochłonna :) Ale warta zachodu , bo efekt końcowy zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Takie zszywanie najdrobniejszych koralików rzeczywiście jest czasochłonne, ale przyjemne :) Tylko oczy muszą współpracować :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mimo, że to nie moje kolory, ale ta bransoletka "na żywo" mi się też podoba :)

      Usuń