Witam serdecznie !!!

niedziela, 24 lutego 2019

"Patchworkowe" serduszko

Witam serdecznie!
Wyhaftowałam sobie "małe" serduszko, małe bo na lnianej aidzie 20 :)
Wykorzystałam fragment schematu firmy UB-design nr 864 "...von Karos, Streifen und Blumchen"
Haftowałam na lnianej aidzie 20 ct w kolorze naturalnym mulinami MEZ i Anchor według klucza.To pierwsza tkanina firmy Zwiegart, na której bardzo źle się haftowało. Bardzo wiotka i bardzo nierówno tkana. Na kolejnych zdjęciach możecie zobaczyć, jak wyglądały nitki. Wolę len obrazkawy, ale nie chciałam przez 1 nitkę haftować.
Temu mojemu haftowanemu patchworkowi brakuje pikowania, bo nie widać wyraźnych granic między różnymi tkaninami. Chyba przy okazji rozbiorę obrazek i zrobię delikatne kontury :)
 Ramkę mam od wielu lat, tylko kokardkę zmieniłam, żeby pasowała do kolorów muliny. Wygrałam ją w jednej z zabaw blogowych :)
 Najbardziej jednak do haftu dopasowały się hiacynty. Dlatego musiałam je sobie utrwalić na zdjęciach.

 Do mojego nowego cyklamenu już się moje serce nie dopasowało tak idealnie :)
Moje serce pasuje do tematu Zakręconego Patchworku w Ustroniu.
Ktoś się wybiera???

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam spokojnego nowego tygodnia!!! 

16 komentarzy:

  1. Cudny patchwork a rameczka idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko <3 Musiałam dopasować to serce do ramki, dlatego taka kanwa.

      Usuń
  2. Może i męcząco ale z cudownym finiszem:)
    Qurczę, tęsknie za blogiem czasem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 To mój niekompletny pamiętnik robótkowy, bez tego jeszcze więcej rzeczy umknęło by gdzieś w niepamięci. Starość nie radość :)
      Może wrócisz, do haftów również :)

      Usuń
  3. Cudnie wyszło to serduszko:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Jadziu <3 Ja takie maleństwo, a Ty kolejny obraz kończysz.
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  4. Bardzo fajna ta ramka, a haftowane seruszko ślicznie się dopasowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, musiałam dopasować rodzaj tkaniny, żeby wzór się zmieścił :)

      Usuń
  5. Śliczny patchwork, idealny do tej ramki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Annette <3
      Pozdrawiam słonecznie, wiosennie :)

      Usuń
  6. Jestem zaczarowana. Serduszko zawsze mi się podobało, bo ogólnie wzdycham do wzorów/aranżacji UB, ale w tej drewnianej ramce wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramkę dostałam w prezencie, już kilka lat temu. Teraz tylko zawartość i kokardkę zmieniłam. W Pepco były ramki serca, trochę większe, ale sztuczności. Kupiłam 3, bo muszę w pokoju nowe miniaturki powiesić. Coś z francuskich, żeby mi do Paryżanek pasowały :)

      Usuń
  7. Przepiękne serduszko, w jakiej pięknej ramce! Jak idealnie dopasowane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Ramkę dostałam i od lat próbuję gdzieś takie kupić.

      Usuń