Witam serdecznie !!!

środa, 27 lutego 2019

Pisanka z koralikami

Witam słonecznie!
Wielkanoc się zbliża, warsztaty w Ustroniu jeszcze szybciej, bo już za tydzień.
Muszę przygotować kilka kartek z haftem matematycznym i wczoraj zaczęłam.
Skorzystałam z darmowego wzoru "Easter egg" z firmy Stitching Cards.
Wzór wyhaftowałam na kartonie  z kolekcji "Moja najmilsza" z Mojej ulubionej Galerii Papieru. 
Moje ulubione nici cieniowane z firmy Mettler tym razem okazały się stanowczo za cienkie Pierwszy raz do wzoru wielkanocnego wykorzystałam metalizowane koraliki, to nie moja bajka. Błyszczące rzeczy pasują mi do Świąt Bożego Narodzenia :) 
Użyłam koraliki TOHO Round 11 Permanent Finish-Galvanized Caribbean Blue i Permament Finish-Galvinized Orchid 
Do zrobienia kartki wykorzystałam piękny karton z "Everyday Spring" z firmy Lemmon Craft.
Będzie jeszcze jedna z tym samym wzorem, ale już z innymi koralikami :) 
 U mnie nadal kwitną storczyki :) To jeden z nich.
Wiosennej pogody ducha!

6 komentarzy:

  1. Ciekawa technika wyszywania koralikami,jeszcze nigdy nie próbowałam.
    Storczyk przepiękny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżusiu <3 Koraliki często wykorzystuję w robótkach np w moich drobiazgach needlepointowych :)

      Usuń
  2. Z tymi koralikami to miałaś "kupę" roboty. Ale karteczka okazała i śliczna :)
    Powodzenia w tym Ustroniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Violka <3 Właśnie przyszywam kolejne, ale okazuje się, że znalazłam tylko jedne matowe pasujące do wiosennej pisanki :)
      Zobaczymy, jak będzie w Ustroniu, bo to pierwszy zjazd patchworkowy.

      Usuń
  3. O wow! Ale przepiękne! Niesamowity efekt uzyskałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo <3 Przygotowałam na warsztaty różne przykłady kartek korzystając z jednego wzoru.

      Usuń