Witam serdecznie !!!

czwartek, 14 lutego 2019

Wiosenna kartka - haft matematyczny

Witam ciepło w bardzo ponury dzień.
W dalszym ciągu zaklinam wiosnę, którą nawet długotrwałe prognozy pogody zaczynają zapowiadać. Tym razem haftem matematycznym wykonałam wiosenny obrazek wg wzoru z gazety Hobbyjournaal nr 40.
Haftowałam na ozdobnym kartonie Elfenbens 246 g/m2 - wzór płótno.
 Haft ozdobiłam koralikami TOHO Round 15 - oczka to Opaque Jet, środki kwiatów - Opaque Sunshine.
Haftowałam moimi ulubionymi nićmi z firmy Mettler z serii Poly Sheen.
 Do wykonania kartki wykorzystałam pastelowy karton z kolekcji "Neverending Summer" z firmy Lemoncraft. Niebieski karton pochodzi z kolekcji "Lekcja miłości" z Galerii Papieru.
 Rozjaśniłam sobie ponury dzień i wracam do kolejnego haftu.
Na koniec jeden z moich kwitnących storczyków:)
Wiosennej pogody ducha Wam życzę!

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Jagna <3 Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  2. Uwielbiam haft matematyczny, choć już od dawna nic nie robię w tej technice.
    Piękna kartka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Gosiu :) W dodatku wywołała piękną wiosnę - słońce i +15 stopni, cudo.

      Usuń
  4. Bardzo ładna kartka, ta kolorystyka i ptaszorki, cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, kolory można dobierać samemu. Potem tylko trzeba również oprawę dopasować :)

      Usuń