Witam serdecznie !!!

piątek, 1 marca 2019

Pisanka z koralikami nr 2

Witam serdecznie!
Po pierwszej, bardzo błyszczącej  pisance od razu zabrałam się za drugą. Wzór darmowy "Easter Egg" ze strony "Stitching Cards".
 Kolejne jajko wyszyłam muliną białą, a koraliki Toho Round 11 Opaque Sunshine przyszyłam cieniutką nitką Mettler ( akurat cieniowaną miałam "pod " ręką ). Kartonik z kolekcji "Moja Najmilsza" z Galerii Papieru.
 Włożyłam haft do owalnej ramki, ale pisanka jest za mała. Choć gdyby dodać napis....
Jednak na razie zostawię tak i w późniejszym czasie zrobię kartkę, a do owalnej ramki wyhaftuję inną  pisankę.
 Jednak żółte, matowe koraliki znacznie bardziej pasują od tych metalizowanych, w każdym razie moim zdaniem. Pokazuję haft na kartonie w ramce, bo nie zawsze musi to być kartka.:)
Wspaniałego weekendu Wam życzę!

8 komentarzy:

  1. Mi w tej tańce się bardzo podoba tak jak jest, bo dzięki temu również ten ładny papier jest pięknie wyeksponowany :) Bardzo fajny pomysł z tą ramką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Też racja :) Ramki w Pepco kupiłam tanio, bo to niestety plastik.

      Usuń
  2. Pisanka na żółto i zielona - pięknie wiosennie. Ale obie wersje cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Violka za miłe słowa. Mnie jednak wiosenna bardziej się podoba :)

      Usuń
  3. wiosenna kreacja dla jajeczka,super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Eluniu, tym bardziej, że za oknem ponuro więc taki kolor potrzebny bardzo.

      Usuń
  4. Obie prace mają w sobie niesamowity urok, jeśli miałabym wybierać to jajeczko z kartki podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :) Ja na Wielkanoc wolę kolory naturalne, nie błyszczące.

      Usuń