Witam serdecznie !!!

niedziela, 31 marca 2019

Lato w Paryżu - SAL "Paryżanki" V. Enginger część 4

Witam w słoneczną niedzielę!

Wreszcie  przewietrzyłam Letni spacer po Paryżu. Czekał na to 1,5 miesiąca z powodu innych, ważniejszych prac. Przybyło trochę xxx :)
 Tyle mam tyle tej chwili, ale zaraz dodam kilka wróbelków :)
 Przypominam - SAL z FB już nieco zapomniany, ale ja trwam i bardzo powoli haftuję moje cztery pory roku wg projektów V. Enginger.
Haftuję na lnie obrazkowym 30ct firmy Permin of Copenhagen muliną DMC wg klucza projektantki, choć pewne zmiany wprowadziłam :)
Muszę się spieszyć, bo już wczoraj zapachniało latem - temperatura 21 stopni na moim balkonie zachwycała. Prognozy jednak mało ciekawe, ja jednak cieszę się bardzo ze słonecznych dni.
Tymczasem pod oknami mam taką łąkę fiołkową - posadziłam przed laty i mimo różnych rozkopów, fiołki wyparły trawę, mlecze, babki i koniczynę, którą zbieramy dla naszego żółwia :)
 Spokojnego, wiosennego tygodnia Wam życzę!

15 komentarzy:

  1. Piękny haft powstaje. Tematyka paryska zawsze mnie zachwyca. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piękny hafcik,bardzo lubię tą projektantkę:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również podziwiam wszystkie projekty V. Enginger.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Już Ci kilka razy pisałam, że nie biorę udziału w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknieje ten Paryż, pięknieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, znowu leży odłogiem. Ciężko u mnie się te hafty mają :(

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Po paru pokazanych xxxx znowu nie mam czasu na kolejne :(

      Usuń
  6. Piękny hafcik, bardzo misterny i delikatny.
    Fiołki urocze, poczułam ich zapach 😊 Wiosna, to najpiękniejsza pora roku!
    Pozdrawiam Alin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz, wiosnę kocham od zawsze miłością pierwszą.

      Usuń
  7. Przepraszam Tereniu, dopiero teraz przeczytałam Twoje posty, już nie będę zapraszać, wybacz mi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te wzory, zawsze zachwycają, a łąka fiołkowa, wow, pierwszy raz w życiu widzę tyle fiołków, kocham te kwiatki. Jesteś ogromną szczęściarą mając je obok siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię francuskie wzory :) Fiołki sama posadziłam, a one już się tak rozrosły zabijając trawę pod blokiem. Teraz muszę przesadzić do ogródka, bo tam z trawnika mąż "wyplewił"

      Usuń
  9. Nie szkodzi, musiałam mieć kiepski dzień - przykro mi bardzo :(

    OdpowiedzUsuń