Witam serdecznie !!!

środa, 20 marca 2019

Prezent od Eluni

Witam serdecznie!

25 lutego koleżanka blogowa i cioteczka kołderkowa Elunia ogłosiła zabawę blogową - urodzinowe candy, na które też się wprosiłam :)
Wyniki Candy zostały ogłoszone 9 marca, ja wówczas byłam na warsztatach w Ustroniu i dopiero kilka dni później dowiedziałam się, że mój komentarz z liczbą 13 okazał się szczęśliwy.
Wygrałam wspaniały prezent, ale nie od razu mogłam się nim cieszyć, ponieważ pp nie raczyła ani dostarczyć listu poleconego ( byłam w domu) ani zostawić awiza. Dopiero wczoraj po drugim awizie odebrałam z poczty takie cuda
 Podziwiam to Eli pergamano od wielu, wielu lat i teraz mam własną kartkę i zakładkę - nie masz pojęcia, jak się cieszę.
 Napatrzeć się nie mogę, jakie to perfekcyjne wykonanie Elu.
 Książka na zdjęciach moja, ulubiona. Czekoladą będę się powoli częstowała, bo na razie jestem sama w domu :) Dopiero w sobotę odwiedzi mnie koleżanka z córką i córka z wnukami, więc muszę słodkości pilnować :)
 Cudny kołnierzyk, koniecznie muszę coś do niego dopasować. Na razie będzie ozdabiał mój czerwony sweterek  podczas spotkania z akcji "kołderki za jeden uśmiech" w MDK w Świętochłowicach.
 Wspaniały, bardzo bogaty prezent - serdecznie dziękuję Eluniu. Mam nadzieję, że kiedyś się wreszcie spotkamy i będę mogła Cię mocno uściskać. Może w Krakowie, jeżeli Ewa znowu zorganizuje nam spotkanie kołderkowe :)
Zaglądajcie do Eluni na blog, bo tam co kilka dni można zobaczyć jej przepiękne, nowe prace. Polecam!!!
Pięknej, słonecznej wiosny Wam życzę. 
Astronomiczna zaczyna się dzisiaj o godz.22.58, a kalendarzowa jutro.

8 komentarzy:

  1. Pięknie Ela Cię obdarowała :) Gratuluję!
    Z tą pp, coś się nie dobrego całkiem dzieje... miałam już podobną sytuację jak Ty - 2x...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Giną różne rzeczy również na tej naszej pp, a od kwietnia nowy cennik i tu możemy sobie pogwizdać pi..pii...piii....pip. Nie masz pojęcia, jak się ucieszyłam - pergaminki podziwiam od lat, frywolitki również :)
      Pozdrawiam słonecznie <3

      Usuń
  2. miło mi ,że sprawiłam ci przyjemność,ja też mam nadzieję, że kiedyś spotkamy się w realu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wielką przyjemność mi sprawiłaś. Jak widzisz chwalę się wszędzie :)

      Usuń
  3. Och! Jakie cudeńka Ela przygotowała! Też miałam na nie chrapkę 😊
    Gatunkuję wygranej!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiło mi się - piękny prezent dostałam.
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ojej gratuluję, ten kołnierzyk wow, słów brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doceniam frywolitkowy kołnierz, ale bardzo się cieszę z pergaminków. Podziwiałam je od lat.

      Usuń