Witam serdecznie !!!

piątek, 29 marca 2019

Kwadrat z konikiem.

Witam słonecznie! 
Dawno temu wybrałam sobie wzór konia, a właściwie konika na kwadrat przeznaczony dla chorych dzieci w akcji "Kołderki za jeden uśmiech". Woziłam ten mój zestaw na spotkania, a xxxx bardzo mało przybywało, ze względu na długie przerwy i nieodpowiedni wzór :) Na spotkania trzeba wybierać najprostsze wzory, żeby się nie gubić, gdy coś innego odrywa od pracy. Czyli np wypełnienie tła haftu jednym kolorem, gdy są już zaznaczone kontury. Na szczęście haft skończony :)
 Autorką wzoru konika jest rosyjska projektantka Alisa.
Ja pozmieniałam wzór, zamiast półkrzyżyków, których nie brakowało we wzorze całego konika wyhaftowałam krzyżykami. Tylko trawę i kwiatki częściowo wyhaftowałam półkrzyżykami.
Konik jest mały, ale mam nadzieję, że się spodoba "ubrany" odpowiednio przez moje szyjące koleżanki. 
Jeszcze kilka migawek z sobotnio-niedzielnego spotkania "kołderkowych cioteczek" w MDK w Świętochłowicach.
 Wspaniałego weekendu Wam życzę!

4 komentarze:

  1. Wow! Ale boskie kołderki, niesamowita jest ta akcja, kiedyś do niej dołączę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy się starają :) Kołderki istnieją od 16 marca 2004, zawsze chętnie witamy kolejnych uczestników :)

      Usuń