Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 3 lutego 2020

Prezent od Olgi HDstitch - wzór na miniaturową poduszkę

Witam słonecznie w lutowe popołudnie.

 Po ukończeniu biscornu "Christmas Star", dostałam od Olgi jeszcze malutki wzorek na poduszeczkę na igły przypinaną do nożyczek.
Wzór wykorzystałam podwójnie, oprócz poduszki powstało również mini-biscornu.
Nożyczek mam dużo, więc i poduszeczki zostaną wykorzystane :) 
 Haftowałam na perllenie 32 ct mulinami DMC, na zdjęciu brakuje złotych nici do haftu maszynowego Mettler Metallic nr 2108 oraz nici do przyszywania koralików Tytan 80 z Ariadny.
 Różnią się tylko wypełnieniem granatowych kwadratów :)
 Olga zrobiła do kompletu jeszcze needleroll , do zobaczenia na jej stronach na FB i Instagramie.
Bardzo dziękuję za przepiękne schematy i  możliwość uczestnictwa w jej zabawach.
 Ciepło się zrobiło i stado łabędzi się zmniejszyło, ale nadal są 23 sztuki. Kaczek i innego ptactwa wodnego nie da się policzyć :)
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozdrawiam ciepło!

6 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi sie te geometryczne wzory, kocham biskornu, te maleństwa są bardzo pracochłonne i potrafią dac w kość, ale sie opłaciło, śliczne prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podobają, kiedyś więcej takich drobiazgów haftowałam m.in na kiermasze charytatywne.
      Teraz powinnam jakieś swoje wzorki przygotować na marcowe Warsztaty Twórczo-Zakręcone w Ustroniu.
      Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się ta miniaturowa poduszeczka,jest bardzo kolorowa i oryginalna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają moje maleństwa.
      Pozdrawiam serdecznie Jadziu <3

      Usuń
  3. Tereniu, poduszeczki świetne.
    Piękne są projekty Olgi, zwłaszcza cukiereczki mnie zachwycają, ale ciągły brak czasu ... mam ostatnio uczucie wielkiego niedosytu robótkowego, chciałabym zrobić wiele rzeczy naraz, jednak tak się nie da;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kompletu jest również cukierek, mogłabym wykorzystać posiadany wzór na biscornu, ale to projekt Olgi. Może kiedyś kupię oryginał. W tym roku co miesiąc można nowe cukierki wyszywać, ale wzory należy kupić u projektantki. Cieszę się Krzysiu, że masz ochotę robótkować. Wybieraj mniejsze projekty z tych co Cię zachwycają. Ściskam mocno <3

      Usuń