Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 8 lutego 2021

Needleroll SAL "February" projekt Olgi HDstitch

 Zapisałam się na kolejny SAL u Olgi HDstitch - needleroll "February". 

Pierwszy etap gotowy mam, ale przyszyłam mniej koralików niż było w schemacie.

Haftuję na tkaninie perllen 32 ct mulinami DMC :
Jak zobaczyłam schemat, to zwątpiłam. Jednak jakoś policzyłam sobie ściegi i powoli do przodu.
Do tej pory mi się podobało, ale ciąg dalszy już nie.
Dwa dni haftowałam poszczególne wzory i dwa dni przyszywałam koraliki.
W środkowym rzędzie wyprułam część koralików i przyszyłam tylko 4 koraliki w środku.
Jutro dostanę kolejny fragment schematu, zobaczę co to będzie. Jak na razie jestem zmęczona tym haftem. Mimo to jednak bardzo dziękuję Oldze za udostępnienie wzoru.
Wróciła zima, a wraz z nią obudził się mój "grudnik" :) 
Mimo groźnych zapowiedzi na razie nas nie zasypało ani nie zmroziło mocno, choć trudno chodzić po zasypanych chodnikach. Zimowe zdjęcia trzeba zachować dla potomności, bo nie wiadomo co będzie w następnych latach :) 
U mnie w mieszkaniu nadal trwa pachnąca wiosna. Kolejne hiacynty już mają pączki. Inne kwiatki mam w miskach na balkonie. Pewnie niedługo je wyciągnę do ciepłego pokoju :)
Pozdrawiam ciepło i życzę Wam zdrowia oraz szybkiego powrotu do normalności.

10 komentarzy:

  1. Pani Tereniu CUDO! Oczu nie mogę oderwać;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ale bez pani proszę :)
      Ciąg dalszy zaraz nastąpi, bo mam już drugi fragment wzoru od projektantki - termin 11.02. Teraz nie będzie tak źle....
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. o kurczę, niesamowicie to wygląda! Nie wiem czy bym sama potrafiła takie cudo zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Wszystkie ściegi są rozpisane w instrukcji, więc da się zrobić :) Są pracochłonne i wymagają skupienia podczas liczenia nitek :) Wzory od czasu do czasu są darmowe, ale większość Olga HDstitch sprzedaje.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Ten hafty przypomina mi haft bułgarski:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To needlepoint, który łączy wszystkie hafciarskie ściegi, widocznie również bułgarskie :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Tereniu ,bardzo mi się podoba ten wzór i kolorystyka .Ciekawe co będzie dalej .Co do koralików nie bardzo lubie połączenie ściegów z koralikami ale Olga nie żałuje takich ozdób.
    Powodzenia w dalszych etapach.Piękny kolor ma Twój hiacynt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu <3 Ja bardzo lubię koraliki w hafcie, ale było mi za dużo, choć może jeszcze uzupełnię... :)
      Szarego koloru nie lubię, ale potrzebowałam coś pasującego do czerwieni.
      Dziękuję i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Już na tym etapie wyszywania, widać, że zanosi się na wyjątkowo piękną słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor czerwony kocham. ale musiałam wybrać coś kontrastowego. Dlatego szary :)
      Dziękuję za odwiedziny.

      Usuń