Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 1 lutego 2021

Nowy haft na Nowy 2021 Rok - Lanarte "Słoneczniki" - styczeń

 Pierwsze podsumowanie mojego nowego haftu zaplanowanego na rok 2021, czyli "Słoneczników" z firmy Lanarte.

Do zabawy u Ani zgłosiłam dwa obrazy - wspomniane "Słoneczniki" oraz kontynuację obrazu "Jezus Miłosierny". Tutaj pokazałam wybrany zestaw.

Po 20 godzinach mam wyhaftowałam pierwsze płatki i trochę środka dużego, prawego kwiatka.
Niech Was nie dziwią prześwity. Projektant poleca haftować 1 nitką, przy żółtych kolorach to nie problem, ale brązy nieciekawie wyglądają. Długo się zastanawiałam, czy nie wyszywać brązów 2 nitkami. Koleżanki, które wyszywały inne obrazy z tej serii haftowały zgodnie z instrukcją.
Nitki przełożyłam z firmowego organizera, do woreczków, żeby się nie niszczyły w ciągu długiego okresu haftu "Słoneczników".
Środkowy motyw prułam dwa razy, bo jakoś nie potrafiłam się skupić i porządnie policzyć xxxxxxx.
Krzyżyków przybywa, ale mam tylko nocne zdjęcie z nierealnymi kolorami.
W świetle dziennym już inaczej wygląda, no i jeszcze kilka xxxxx przybyło. Jednak musiałam również w brązach pruć i to nie mało :( 
Dla zainteresowanych - zestaw kupiony przed laty w Hobby Studio. Jest tam jeszcze jeden zestaw z kolekcji, "Fukcje", które mnie bardzo kuszą :) 
Przy okazji będę pokazywała moje słoneczniki z ogródka :)  
Byle do wiosny, a to już niedługo :) 
Poczekam na udostępnienie podsumowania na stronie Ani, wówczas tutaj dodam adres, gdzie będzie można zobaczyć rozpoczęte prace wszystkich uczestniczek. Już jest otwarta strona "Podsumowanie stycznia 2021"
Żółte kolory rozjaśniły ponure styczniowe dni, pomagają też pięknie pachnące hiacynty.
Pozdrawiam ciepło, bo mróz za oknem i życzę Wam zdrowia

20 komentarzy:

  1. Piękny jest ten ogrodowy słonecznik i ten wyszywany też taki będzie, a jak będzie cały wyszyty to i prześwity będą mniej widoczne. Po za tym mam wrażenie że po praniu materiał zawsze się minimalnie kurczy i krzyżyki są zawsze ciaśniejsze.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lny z Zweigarta raczej się nie kurczą, myślę, że to efekt akwareli będzie widoczny z odległości 😊.
      Pozdrawiam ciepło 💗

      Usuń
  2. Słoneczniki będą przepiękne! Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno taki być, bo to oryginał Lanarte 😊 Pozdrawiam gorąco w ten mroźny dzień.

      Usuń
  3. Piękne będą te słoneczniki, Tereniu :)
    Pozdrawiam mroźnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też mróz ale na szczęście 🌞 świeci. Wszystkie wzory firmowe Lanarte piękne.
      Miłego dnia 💗

      Usuń
  4. już pojawiaja sie pirwsze zarysy i kolorki,bedę śledzić twoje poczynania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo Elu. Powoli do przodu, bo nie wolno mi męczyć oczu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Czasem nie jest warto trzymać się wzoru. Ja zawsze próbuję xxx i wyszywam tak jak ładnie wychodzi (moim zdaniem) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, zdarzają mi się zmiany w haftach. W tym wypadku zbyt cenię projektanta i haftuję zgodnie z instrukcją. Ciężkie pieniądze kosztują zestawy haftów z Lanarte.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Wam też się te pierwsze płatki podobają :)
      Dziękuję i pozdrawiam <3

      Usuń
  7. Już widać, że to przyjemny haft w robocie. Będzie piękny obraz :)
    Ściskam Cię mocno, Tereniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemny haft, tylko na lnie trzeba uważać :) Jeden x w niewłaściwym miejscu i trzeba pruć, żeby wszystko pasowało :) Mimo, że cały czas haftuję na lnie, to zdarzają mi się takie wpadki.
      Dziękuję Violka i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Przepiękny haft :) Trzymam kciuki za dalsze postępy i szczerze podziwiam za ten len <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Na lnie od dawna haftuję i z pomocą lupy daję radę, gdy okulary nie pomagają. W tym wypadku xxxxx są takie, jak na aidzie 16 ct. Pomyłki się zdarzają i prucie musi być :)

      Usuń
  9. Przepiękny projekt, będzie pięknie bo już jest cudnie 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzory z Lanarte są przepiękne, słoneczniki długo czekały na swoją kolej.
      Dziękuję bardzo Reniu i pozdrawiam ciepło

      Usuń
  10. Ach słoneczniki..... cudne. Kibicuję i czekam z niecierpliwością na dalsze efekty pracy nad nimi.
    A parkingi dla igiełek zachwycające. Chyba powinnam pogadać na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Tobie też kibicuję, bo kwiatki kocham :) Na razie dziubię coś małego, ale z bardzo dużą ilością 3/4 x. Jeszcze nie miałam takiego schematu.
      Pogadać zawsze możemy :)
      Ściskam bardzo mocno.

      Usuń