Witam serdecznie !!!

piątek, 5 lutego 2021

Nowy haft na Nowy Rok 2021 - "Jezus Miłosierny" kontynuacja - styczeń

 Drugi obraz zgłoszony do zabawy u Ani https://kreatywna.tv/nowy-haft-na-nowy-rok-2021-szczegoly-i-zapisy/ to kontynuacja haftu z ubiegłego roku - "Jezus Miłosierny". 

W styczniu poświęciłam 22 godziny na haft tego obrazu i udało mi się dokończyć dwie kolejne strony nr 12 i 7.  Po 13 miesiącach mam "aż" 5 stron gotowych.

Tyle miałam na koniec grudnia :) 

Teraz kilka migawek dokumentujących pracę w styczniu.
Utknęłam w szarościach i czerni, dlatego drugi obraz to dla odmiany "Słoneczniki" z firmy Lanarte
Wzór haftu z https://www.coricamo.pl/. Haftuję na lnie 30 ct mulinami DMC wg klucza.
Efekty pracy wszystkich uczestniczek zabawy można podziwiać na stronie Ani https://kreatywna.tv/nowy-haft-na-nowy-rok-2021-1-podsumowanie-stycznia/
Pozdrawiam ciepło i życzę Wam zdrowia!

12 komentarzy:

  1. I Ty mi wmawiasz że nie masz turboigły???? I że powoli Ci idzie haft????
    Efekt niczego sobie i cudny parking dla igieł :)
    Pozdrawiam i dalszych postępów w haftach życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 22 godz. poświęciłam tym szarościom bez turboigły w styczniu.czyli po trochu do przodu. Dziękuję i pozdrawiam ciepło 💗💗💗

      Usuń
  2. Będzie pięknie. Kibicuję :)
    I pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Violka za to kibicowanie.
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, spełniam życzenie męża :)

      Usuń
  4. Powodzenia w hafcie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Jadziu, przyda się. Szarości męczące.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. jest piękny,już mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Eluniu i pozdrawiam ciepło.

      Usuń