Witam serdecznie !!!

środa, 10 lutego 2021

Needleroll SAL "February" projekt Olgi HDstitch - 2 etap

 Drugi etap SAL'u Olgi HDstitch "February" udało mi się wyhaftować stosunkowo szybko, dlatego już mogę pokazać :)

Tym razem poćwiczyłam blackwork w szarej tonacji.
Bez lupy tych wszystkich ściegów nie udałoby mi się zrobić
Haftuję na perllenie 32 ct mulinami DMC oraz koralikami TOHO Round 15 nickel. Ciąg dalszy nastąpi 12 lutego, gdy dostaniemy 3 część schematu. 
Bardzo dziękuję Oldze HDstitch za możliwość uczestnictwa we wspólnym haftowaniu.
Oprócz hiacyntów kwitną również moje storczyki i mam w domu biało i za oknem biało. Inne kolory też ozdabiają parapety
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za Wasze odwiedziny!

6 komentarzy:

  1. Haft co etap to piękniejszy;)Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba następny element ,jakby koronka.Cały czas zachwycam sie kolorystyką
    .Czy to propozycja Olgi ,czy sama dobierałaś kolorki?
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Elżusiu <3 To moje kolory, choć szarości nie lubię, ale pasują do czerwieni.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Widzę,że to wyczerpujący haft:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki bywa needlepoint, środek mnie i moje oczy zmęczył, natomiast blackwork to już przyjemność :) Czasu wymagają te "cukierki" sporo.
      Pozdrawiam ciepło Jadziu <3

      Usuń