Witam serdecznie !!!

sobota, 26 września 2020

DMC T876K Gentian, ale wg mnie naparstnica


Wyhaftowałam kolejną miniaturkę DMC, ale od razu na wstępie muszę sprostować nazwę podaną na opakowaniu. Wg mnie, to nie niebiesko kwitnąca gencjana, ale piękna naparstnica.




 Niestety, moje naparstnice z ogródka wyginęły i mój haft wśród balkonowych dalii mogłam pokazać.

Poprzednie miniaturki z tej samej serii można zobaczyć tu, tu  i tu. Z tych samych wzorów i resztek nici powstały również hafty na kartki.

Ps. Nie potrafię zdjęć uporządkować w temacie. Nie lubię zmian....

Dalie nadal pięknie kwitną na balkonie, choć w tym roku walczę z chorobami grzybowymi. Mam nadzieję, że wyleczę i karpy zdrowe przeżyją w piwnicy do przyszłej wiosny. Ogrodowe są zdrowe.

Pozdrawiam ciepło!!!

4 komentarze:

  1. dla mnie to też naparstnica-piękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu mi nazwa nie pasowała, nie dodyć, że gencjana ( goryczka) ma niebieskie kwiatki, to jeszcze w zupełnie innym kształcie :)
      Dziękuję bardzo Elu i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Śliczny kwiatuszek :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miniaturowy przerywnik :)
      Pozdrawiam ciepło Violka <3

      Usuń