Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 11 stycznia 2016

SAL Needleroll "Christmas garland " Olgi HDstitch część 3

Witam serdecznie !!!

Wczoraj skończyłam świąteczny haft z SAL'u Olgi HDstitch, teraz muszę jeszcze praktycznie go wykorzystać. Myślałam o poduszce, ale jakoś mi przeszło; czy powstanie kolejny "cukierek" nie wiem.
Drugi etap pokazałam tutaj nieskończony, nie zdążyłam przyszyć koralików....
Tak wygląda gotowy drugi fragment wzoru z przyszytymi koralikami.
Etap trzeci na razie bez koralików.
Gotowy haft wg projektu Olgi, tylko zdjęcia nie oddają realnych kolorów lnu i czerwieni.

Przypomnę, że haftowałam na lnie obrazkowym  25 ct firmy Permin w naturalnym kolorze muliną w kolorze białym - nr 1, czerwonym - nr 46  z firmy Anchor i muliną multicolor DMC nr 4045 oraz koraliki TOHO round 11 Silver Lined Ruby.
Wielkość gotowego haftu 11,05 x 10 cm.

Bardzo dziękuję Oldze, za możliwość wykonania jej kolejnego projektu. Pokażę oczywiście, jak wykorzystałam haft, gdy już praca będzie gotowa.
Jak zawsze jest utworzony album ze wszystkimi haftami, niedługo pewnie zapełni się gotowymi "cukierkami". Ja dziś wyślę moje zdjęcia z ukończonego ostatniego etapu :)

Dziękuję bardzo za komentarze, za liczne odwiedziny, pozdrawiam ciepło i życzę miłego tygodnia !!!



17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :)
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
    2. Nie mogę u Ciebie komentować, bo mi Google przeszkadzają...............

      Usuń
  2. A może cukierek-igielnik? Piękny by był.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekt właśnie jest na "cukierek", ale miałam zamiar tym razem inaczej wykorzystać haft. Pewnie jednak powstanie tradycyjnie needleroll :) Z resztą bardzo je lubię :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Późno, ale niedługo znowu Święta :)

      Usuń
  4. Piękny cukierasek!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie cukierek Elżusiu :) Dopiero muszę dobrać odpowiednią tkaninę, uszyć i wypchać :)
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Wspaniałe kolorki, haft bogaty w różne wzorki - pięknie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz i odwiedziny.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Śliczny!
    Fajnie by wyglądała choinka wystrojona w takie cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosjanki tak dekorują "cukierkami" choinki i nie tylko. Były np serie na każdy miesiąc.
      Wg mnie za dużo koralików w środkowym rzędzie przy "bombkach"
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  8. Co tu dużo pisać, jestem zachwycona, piękne :)

    OdpowiedzUsuń