Witam serdecznie !!!

sobota, 16 stycznia 2016

Polski Needlepoint

Witam serdecznie !!!

Wszystkich zainteresowanych needlepointem chciałam poinformować, że blog "Polski Needlepoint" został reaktywowany :) W roku 2016 znowu wspólnie haftujemy nowy projekt ANG, z którym w wersji oryginalnej możemy się zapoznać tutaj. Wspaniałe tłumaczenie przygotowała Yenulka na stronie Polskiego Needlepointu.
Projekt  "Feuilles d’ananas", którego autorką jest Susan Hoekstra został  pokazany  - czyli tym razem nie haftujemy w ciemno :)


Zdjęcie ze strony ANG

Każdy sam wybiera sobie paletę koloru, ale o tym można dokładnie przeczytać na blogu http://polskineedlepoint.blogspot.com/

Zapraszam do ciekawej szkoły haftu i życzę miłego weekendu !!!

8 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę ,już nie mogłam się doczekać a projekt podoba mi się i kolorystyka też.Pozdrawiam i życzę miłego haftowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę :) Ciekawe, jak nam się będą poszczególne etapy realizowały - oby w terminie :)
      Mam nadzieję, że zbierze się silna grupa, bo bardzo fajny projekt w tym roku został przygotowany. Klasyka z mnóstwem ciekawych ściegów. Kanwę mam,nitek najróżniejszych mnóstwo, tylko ramka mi potrzebna.
      Powodzenia Elżusiu <3

      Usuń
  2. No to będzie się działo:) Będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wzór, kojarzy mi się z poduszką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można i na poduszkę wykorzystać, mnie jednak byłoby szkoda :)

      Usuń