Witam serdecznie !!!

środa, 20 stycznia 2016

SAL "PARYŻANKI" cz.5

Witam serdecznie !!!

Dziś wreszcie mogę pokazać kolejny fragment mojej "jesiennej paryżanki". Poprzedni etap pokazałam tutaj.



Haftuję na lnie obrazkowym 30ct w kolorze kości słoniowej firmy Permin od Copenhagen muliną DMC.


Uporałam się z drzewkami pod wieżą , które okazały się trudniejsze od gałęzi z listkami.
Mimo dobrego schematu, dopiero dzięki powiększeniu na monitorze udało mi się je  wyhaftować.
Najwyższy czas,żeby na spacer wyszła jesienna paryżanka  :) Ktoś musi kasztany pozbierać :) 


Mam nadzieję, że następnym razem obrazek pokażę skończony..........

Pozdrawiam ciepło w ten ponury, zimny dzień !!!

20 komentarzy:

  1. Już jest wspaniały, a podejrzewam, że efekt końcowy będzie robił jeszcze większe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy ...... za jakiś czas :)
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Super haft, bardzo podobają mi się kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory to zasługa projektantki. Grzecznie wg klucza haftuję :)

      Usuń
  3. Piękny obrazek , podziwiam detale , calosc będzie zachwycajaca .

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego tworzysz Tereniu, chylę czoło przed takimmi umiejętnościami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Danusiu <3 Ty pięknie szyjesz ::)

      Usuń
  5. Śliczne, jesienne kolory :) Teraz już tylo czekamy na damulkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli powstaje :) Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa Szarlotko <3

      Usuń
  6. Pięknie już wygląda, a jak powstanie cało będzie cudne. Powodzenia życzę.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adrianno !!! Bardzo dziękuję za przemiłe słowa.
      Jednocześnie jest mi przykro, że nie mogę komentować u Ciebie, ponieważ uparcie. nie rejestruję się na Googlach

      Usuń
  7. Ależ to jest śliczny obrazek. Uwielbiam taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jesieni nie lubię, ale tutaj są ładne, ciepłe kolory i dama w czerwonym płaszczu :)

      Usuń
  8. Haft bardzo klimatyczny i bardzo paryski, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnie czytać takie słowa. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  9. No to teraz tylko creme de la creme całego haftu i będzie cudnie!

    OdpowiedzUsuń