Witam serdecznie !!!

środa, 6 stycznia 2016

Bransoletka brązowo-złota na metalowej bazie

Witam serdecznie !!!

Ostatnią pracą wykonaną w ubiegłym roku była bransoletka brązowo - złota na metalowej bazie z rantem o średnicy wewnętrznej 65 mm i szerokości 8 mm w kolorze ......... złotym :)




Pasek wykonany ściegiem nieparzystego peyote długości ok 21 cm z koralików TOHO Treasure12 Galvanized Starlight i Metallic Iris Brown. 
To jedyna praca, którą udało mi się skończyć w szpitalu. Wracam do haftów, jeszcze kilka xxxxx powstanie  :) 

Dziękuję za wszystkie życzenia i pozdrawiam cieplutko.


8 komentarzy:

  1. Bransoletka jest przecudna, od dawna się taką zachwycam, może kiedyś sama taką sobie zrobię ... jak kupię bazę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Bożeno! Bazy są m.in w Kadoro. Tylko np mnie nawet największa dostępna na rynku baza nie pasuje - mam za szerokie dłonie.
      Pozdrawiam serdecznie.
      Ps. Ja mam znowu kilka gotowych w razie potrzeby :) :) :)

      Usuń
  2. Śliczna bransoletka, w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że się podoba :)
      Ps. To absolutnie nie moje kolory :) :) :)

      Usuń
  3. Jest zachwycająca, więcej takich poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jaki rozmiar wybierasz - 60, 65 lub 70 mm średnicy wewnętrznej :)
      Dziękuję Gosiu !

      Usuń
  4. Absolutny hicior! I wzorek który możesz robić w róznych wersjach i kolorystycznych i zawsze będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kilka wersji kolorystycznych tego wzoru powstało :)
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń