Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 9 lipca 2018

Na ludową nutę - kolejne szybkie drobiazgi

Witam słonecznie!

Oprócz sobotniego pierścionka pokleiłam kaboszony z motywami folklorystycznymi do gotowych baz.
 Jedna baza broszki mi się jeszcze w zapasach znalazła.

Wszystkie bransoletki i kolczyki są ze stali szlachetnej. Bazy sztyftów z rantem na kaboszon 12 mm znalazłam w Kadoro. Nie pamiętam, gdzie kupiłam bazy bransoletek. w tej chwili nie znalazłam ich w popularnych sklepach - Kadoro, Royal Stone, Pasart itp.
Bazy pierścionków, wsuwek do włosów i wisiorków wykonane są ze stopów metali.

Przepraszam za zdjęcia, ale robione na szybko, żeby pokazać "potrzebującemu" co ma do wyboru.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich Obserwatorów i Gości, którzy odwiedzają moją stronę :) 


8 komentarzy:

  1. Boziu, jakie cuda! Uwielbiam folk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Ozdoby że mną w drodze do Konina 😊

      Usuń
  3. Wspaniałe motywy a w Twoim wykonaniu wygładaja bosko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, uwielbiam wszystko co związane z folk jest :) mój ulubiony motyw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zauważyłam komentarz - dziękuję bardzo. Moje koleżanki również takie motywy uwielbiają :)

      Usuń