Witam serdecznie !!!

czwartek, 10 grudnia 2015

Kartki świąteczne - cześć 3

Witam !!!

Miałam na początku tygodnia pokazać kolejne kartki oraz inne przedświąteczne drobiazgi, niestety nie mam zdrowia nawet do szybkiej obróbki zdjęć ....
Kolejne kartki z haftem, śnieżynkami mojej córki oraz jedna ozdobiona srebrną koroneczką Renulka.










 
Bardzo dziękuję Monice i Reni za piękne koronki, które ozdobiły moje kartki !!!

Wykorzystałam papiery i napisy kupowane w Lidlu, w Galerii Papieru, w Magicznej Kartce i   w sklepie Scrap.com.pl. Wszystkie pozostałe dodatki pochodzą ........ z moich szuflad ze skarbami.  Wycinanki  scrapkowe kupione u Goji.

Kartkowy ciąg dalszy nastąpi ............

Spokojnego okresu przedświątecznego życzę Wam wszystkim !!!


4 komentarze:

  1. Cudne karteczki a te jaśniutkie takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza z góry, w zieleni i czerwieni jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń