Witam serdecznie !!!

wtorek, 29 grudnia 2015

Okładka na kalendarz

Witam !!!

Oprócz okładki na wizytownik pokazanej w poście z dnia 28. 12. 2015; dla Joli powstała również okładka na kalendarz 2016.
Również i ta okładka została ozdobiona haftem.
Wybrałam wzór "Lucky Charm " Laury Perin dostępny na stronie Rainbow Gallery.
Haftowałam moją ulubioną muliną wielokolorową, tym razem 4050.


 Również ten wzór dopasowałam do tkaniny i zamiast złotej nitki użyłam wielokolorowej muliny w odcieniu brązu DMC nr 4140.


W środku wzoru złote krzyżyki zastąpiłam koralikami TOHO round 11 Inside Color Jonquil / Mint Julep Lined.

W podobnej ramce umieściłam sobie cyfry 2016. Dopasowałam sobie cyfry do ramki o takiej samej szerokości jak wzór L. Perin.


 Haftowałam na lnie obrazkowym 25 ct firmy Permin of Copenhagen.


Teraz to co najgorsze dla mnie - szycie :)






 Jola prezent rozpakowała 23.12 o godz. 20,00 - o tej porze wszystkie " kołderkowe ciocie" biorące udział w świątecznej zabawie pokazują na Forum Kołderki za jeden uśmiech swoje upominki.

Post napisany w poświąteczną niedzielę, wyświetli się kilka dni później. Ciekawe, czy już będę w domu ???


Pozdrawiam serdecznie !!!

10 komentarzy:

  1. Jakie cudeńko!
    Tereniu, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ta okładka równie piękna :)
    Mam nadzieję, że jesteś w domku i że odpoczywasz sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna okładka! jak dla mnie małe cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci wyszła ta okładka na kalendarz, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam połączenie ze światem, więc od razu bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa i przede wszystkim za wsparcie duchowe.
    W szpitalu jeszcze kilka dni pobędę, robótek zabrałam mnóstwo, ale jakoś kiepskie mam efekty :(
    Niech Wam się życzenia spełniają !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowy :), bardzo pozytywne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny! Wszystkiego najlepszego w Nowy Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również wszelkiej pomyślności w 2016 roku.

      Usuń