Witam serdecznie !!!

czwartek, 31 grudnia 2015

Kilka wisiorków

Witam w ostatni dzień roku !!!

Na początku grudnia zrobiłam kilka małych wisiorków wklejając kamienie i kamee na metalowe bazy.




Rozmiar bazy ok. 42 x 23,5 mm, kamea ok. 24 x 18 mm


Kolejne wykorzystane  kaboszony to piękne unakity.



Kamea z różą jest trochę za mała do bazy, też ją oplotę koralikami.
To kolejny post napisany przed pójściem do szpitala.
Pobędę w szpitalu do poniedziałku, ale córka przywiozła laptop z internetem mobilnym. Przed chwilką udało mi się modem uruchomić, a już się obawiałam, że nie ruszy....Mam połączenie ze światem.

Życzę Wam szczęśliwego Nowego 2016 Roku - dużo zdrowia, wszelkiej pomyślności i tylko słonecznych dni !!! 


8 komentarzy:

  1. Cudeńka, również życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku i pogody ducha w szpitalu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie. Córka przywiozła laptop z mobilnym internetem i nawet udało mi się go uruchomić :) Muzyki raczej nie usłyszę z katowickiego rynku. ale ognie zobaczę :)

      Usuń
  2. Śliczne rzeczy robisz Terenia. Dużo, dużo zdrowia z tego szpitala weź na drogę i na cały Howy Rok 2016.Wszystkiego najlepszego ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie Danusiu również wszystkiego czego sobie sama życzysz !!!

      Usuń
  3. Wszystkie świetne ! Pięknej codzienności w Nowym Roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tereniu, wszystkiego dobrego w Nowym Roku:-*

    OdpowiedzUsuń