Witam serdecznie !!!

niedziela, 27 grudnia 2015

Wisior z zielonym agatem

Witam serdecznie !!!

Mam kilka dużych owalnych skręconych (twist) agatów o rozmiarze ok 50 x 30mm. Jeden z nich oprawiłam koralikami TOHO.
Powstał dwustronny wisior, ale zanim skończyłam, nie wiem ile razy prułam :)


Tak wygląda kamień z jednej strony, a na zdjęciu niżej druga strona :)


Użyłam koralików:
TOHO Round 11 Opaque Jet
TOHO Round 15 Opaque Jet
TOHO Round 11 Hybryd Turquoise Picasso
TOHO Round 15 Inside Color Rainbow Lt Topaz/ Sea Foam Lined .
Szyłam zieloną nitką Tytan 80 z Ariadny.
Pomocą był kurs zamieszczony tutaj, ale zupełnie inne wymiary i skrzywiony kształt sprawił, że sama kombinowałam z wykończeniem. Do pokazanego wzoru na pewno wrócę - bardzo mi się podoba.



Wisior jest już u Joli, więc mogę pokazać :)

Pozdrawiam cieplutko !!! 




6 komentarzy:

  1. Przepiękny wisior. Wszystko idealnie dopasowane i zgrane ze sobą. Jednak co kamienie w biżuterii, to kamienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo - trudny ten kamień był dla mnie, bardzo trudny, ale piękny :)

      Usuń
  2. Cóż za szyk i elegancja :))

    OdpowiedzUsuń