Witam serdecznie !!!

piątek, 11 grudnia 2015

Konkurs w "Nadodatek"

Witam serdecznie !!!

W listopadzie wysłałam większość pokazanych w poprzednich postach kartek świątecznych na konkurs w "Nadodatek". Wszystkie kartki zostały przekazane Stowarzyszeniu "Nasz Autyzm" i są sprzedawane na przedświątecznych kiermaszach.


To wszystkie moje wysłane kartki razem już w zapakowane w foliach. Wśród wysłanych również kartka z pejzażem, z Kokardki 


Wszystkie kartki mozna nadal podziwiać na stronie firmy Nadodatek.





















Wśród wszystkich moich kartek wyróżniono kartkę z Renulkową gwiazdką.  Reni bardzo dziękuję !!!


 Upominek od firmy DMC Polska już otrzymałam - dwie znane książeczki ze wzorami - dziękuję bardzo.

Wspaniałe książki poświęcone haftom ( i nie tylko) można znaleźć tu i tu.  Jeszcze "kilku" mi brakuje z tych najdroższych :) Może "Dzieciątko" się zainteresuje :)  Nie ma w sprzedaży niektórych książek MTSA, na które czekam od lat i w końcu będę je musiała z Francji sprowadzić :)

Miłego, spokojnego weekendu !!!


16 komentarzy:

  1. Piękne kartki na szczytny cel

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki i cel szczytny.
    Gratuluję wyróżnienia Tereniu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu !!! Nowych nie zrobiłam, więc kartek nie wysyłam w tym roku. Tym bardziej, że kolejny antybiotyk nie zadziałał....

      Usuń
  3. jak miło że są takie osoby ,pomocne i życzliwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) :) :) O nagrodach również każda z nas myślała Elu.

      Usuń
  4. wszystkie kartki przesliczne <3 sciskam Cie Tereniu moooocno! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne te karteczki no i gratuluję wyróżnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki ucieszą nie jedną osobę :)

    OdpowiedzUsuń