Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Okładka na wizytownik

Witam poświątecznie !!!

W tym roku miałam duży problem z przygotowaniem świątecznego prezentu dla koleżanki z Forum "Kołderki za jeden uśmiech", mimo że się znamy od lat i spotykamy w Warszawie i w Koninie. W końcu wiedziałam, że prezent ma być praktyczny i że, koleżanka lubi kolor zielony. Haftuje, szyje, tworzy biżuterię - na  prawdę nie miałam pojęcia co zrobić, żeby się podobało.
Lubię szyte okładki, więc porwałam się z motyką na słońce - postanowiłam (ja !!!!!!!!) uszyć okładki m.in na wizytownik. Najpierw wyhaftowałam inicjał :


Wzór pochodzi z książki Denis Chabault, Kaï Sirirat-Chabault  "Belles lettres au point de croix "
Haftowałam muliną wielokolorową DMC nr 4050 na lnie obrazkowym 30ct firmy Permin.



Do wybranego koloru muliny dopasowałam bawełnę kupioną u koleżanki - Okko, dziękuję :)


 I tu się zaczynają schody - czyli szycie krzywe...........



Okładka uszyta nieprofesjonalnie, "skrzydełka" zszywałam ręcznie mimo licznych kursów znalezionych w internecie. Między dwoma tkaninami jest gruba flizelina. Czy to patchwork ????



Dzięki nowej nagrzewnicy, tuszom i pudrom do embossingu udało mi się ładnie zabarwić napis "Wizytownik". Dodałam narożniki oraz przywieszkę "For You"


 Kiedy będziecie czytać ten post, ja będę w szpitalu. Pomyślcie o mnie przez chwilkę, dobre mysli moich koleżanek mnie już kilka razy pomagały w identycznych sytuacjach. Mam nadzieję, że niedługo wrócę, ale panikuję  od dwóch miesięcy i jest coraz gorzej. To dlatego część gotowych kartek świątecznych nie została wysłana :(

Pozdrawiam serdecznie !!!


8 komentarzy:

  1. Tereniu ściskam kciuki i posyłam całe mnóstwo pozytywnej energii :))
    A okładka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko, okładka wyszła ślicznie więc Koleżanka na pewno jest zadowolona z prezentu :)
    Kochana, ściskam mocno i tulę, i życzę szybkiego powrotu ze szpitala. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny! A cieszy zwłaszcza dlatego, że ręcznie robiony :) Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny spersonalizowany prezent :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny wizytownik. Życzę dużo , dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo zdrowia! mam nadzieję że wracasz już do pełni sił! haft jest prześliczny i okładka w pełni profesjonalna :) oczywiście że to patchwork! zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dostęp do internetu i od razu bardzo Wam dziękuję za przemiłe słowa i wsparcie duchowe.
    Odpowiadam wyjątkowo "hurtem", ale mam straszne zaległości :)
    W szpitalu spędzę i pierwsze dni Nowego Roku.....

    OdpowiedzUsuń