Witam serdecznie !!!

środa, 16 grudnia 2015

Pierwsze prezenty

Witam słonecznie !!!

Dziś znowu krótko i na temat :)
Wczoraj dostałam od Anki Sanny piękny prezent wraz z  życzeniami świątecznymi. Mam już adres Anki na na Picasie, ponoć album  nie aktualizowany.  Anka - Sanna jest  na FB i tam na bieżąco można podziwiać jej przepiękne prace.






Cudne, zawsze je podziwiałam i teraz mam, moje Ci one <3 
Bardzo dziękuję za tak wspaniały prezent, który ozdobi mój świąteczny bukiet razem ze śnieżynkami Renulka.


Dziś odebrałam jeszcze jeden prezent - niespodziankę, który zostanie rozpakowany 23.12 o godz. 20,00. Takie zasady mamy ustalone od lat w świątecznej zabawie na Forum "Kołderki za jeden uśmiech". Prezenty roznosi staroniemiecki skrzat "Wichtel"- nazwę zaproponowała mieszkająca w Niemczech kołderkowa ciocia Dani, która zainicjowała świąteczną zabawę. Już dziekuję za niespodziankę mojemu "Wichtelkowi".

18 komentarzy:

  1. dla takich aniokow gotowa jestem zasiasc do maszyny i zaczac sie wreszcie uczyc szyc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz musiała się z Anką spotkać Elu :) Ja nie potrafię .... chyba, że ręcznie :)
      Może na wiosenne spotkanie kołderkowe się wybierzesz :)

      Usuń
  2. Aniolek z serduszkiem boski!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Masz rację :) Prace Sanny wszyscy podziwiają <3

      Usuń
  4. Aniołki jako pierwsze wpadły w moje oczko,
    a w ogóle wszystkie ozdoby są piękne.
    Pozdrawiam cieplutko właścicielkę i twórczynię tych pięknych ozdób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Anka przeczyta:)
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Wspaniałe prezenty i ozdoby dostałaś.
    Tereniu, dzięki za oświecenie z tym Wichtelem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violka <3
      Nie znałaś historii kołderkowego Wichtelka ? Ja zawsze piszę, kto to taki :) Może się skusisz i za rok też weźmiesz udział :) Coraz mniej nas się bawi... W dodatku w tym roku nie miałam pomysłu, a potem nic mi nie wychodziło. Nigdy więcej praktycznych prezentów, obrazki mogę haftować :)

      Usuń
  6. Piękne te ozdoby świąteczne, tym bardziej, że len to coś, co zawsze rozmiękcza moje serce, a jak w połączeniu z czerwonym, to już w ogóle :)))) Dziekuję za odwiedziny na blogu i również składam życzenia wspaniałych świąt! Tereniu, gdzie kupujesz tą kulkę silikonową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sanna piękne rzeczy szyje:) Kulkę silikonową koleżanka kupiła w Polimex'ie duży wór i podzieliła się ze mną ( miałam 1 kg i wystarczy mi na długo na wypychanie "cukierków" i innych drobiazgów), ale dziewczyny kupują również na Alegro.
      Dziękuję za miłe słowa i życzenia.

      Usuń