Witam serdecznie !!!

środa, 23 grudnia 2015

SAL Needleroll "Christmas garland " Olgi HDstitch część 2 niekompletna

Witam !!!

Zabawa u Olgi HDstitch zwycięża z moimi obowiązkami; drugi etap powstał w nocy, ponieważ termin upływa 24.12 o godz. 21 czasu moskiewskiego.


Nie zdążyłam przyszyć koralików, zostawiam sobie tę przyjemność na później. Muszę wysłać zdjęcie do Olgi jeszcze dziś, bo jutro na pewno nie będę miała czasu.
Niestety zdjęcia  fatalne, mój aparat w przeciwieństwie do mnie nie kocha czerwieni.... Nigdy się nie nauczę - starość nie radość.


Zastosowane materiały, ale kolory strasznie przekłamane.... Piszę o nich w poście  o 1 etapie SAL'u.




Tutaj można zobaczyć wykonanie na blogu Olgi.

Spokoju w ostatnich godzinach przed Wigilią !!!


6 komentarzy:

  1. Jakie to ładne! Nie dziwię się, że Cię do tego ciągnie :)
    Tereniu, na te Święta życzę Ci Zdrowia i radości, czasu spędzanego z najbliższymi. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violka !!! Gdybym nie zdążyła w terminie, nie dostałabym kolejnego fragmentu wzoru. Dlatego musiałam posiedzieć; brak koralików Olga toleruje :)
      Dziękuję za życzenia i Tobie również wymarzonych Świąt <3

      Usuń
  2. Piękne, p prostu piękne:)

    Najlepszych Świąt, Tereniu niech będą piękne, ciepłe, pełne błogiej bliskości i wesela:)
    Serdeczności:)
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie !!! Nie zdążyłam napisać posta z życzenia.

      Usuń
  3. Życzę Ci zdrowych, radosnych, przepełnionych magią Świąt Bożego Narodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu !!! Wzajemnie !!! Radosnego świętowania <3

      Usuń